Radio ZET liderem słuchalności w Warszawie, TOK FM i RMF FM na podium

Liderem rynku radiowego w Warszawie w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. było Radio ZET. Na podium znalazły się jeszcze TOK FM i RMF FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

W okresie od listopada 2021 roku do kwietnia 2022 roku pozycję lidera rynku radiowego w Warszawie zajęło Radio ZET. Stacja zanotowała średni dobowy udział słuchania na poziomie 12,9 proc. (względem analogicznego okresu rok wcześniej stacja miała wzrost o 1,8 pkt. proc.) - wynika z raportu Radio Track Kantar Polska, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęło TOK FM (wzrost z 11,1 proc. do 12,6 proc.), które spadło z pozycji lidera. Taki sam wynik miało RMF FM (z 10,2 proc. do 12,6 proc.), które awansowało z trzeciej lokaty. Czwartą lokatę zajęła Eska (spadek z 6,7 proc. do 5,8 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji