Smart AdServer wprowadził reklamy na iPada

Firma Smart AdServer opracowała rozwiązanie pozwalające na emisję kampanii reklamowych na iPadzie. Obsługuje ono zarówno standardowe displaye, jak też formaty rich media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Przygotowane przez Smart AdServer rozwiązanie jest skierowane do domów mediowych oraz wydawców działających w internecie. Technologia umożliwia emisję reklam na stronach internetowych i aplikacjach wyświetlanych na iPadzie – zarówno w formatach displayowych, jak również rich media.

Z nowego rozwiązania Smart AdServer korzystają już takie firmy jak NextRadioTV, BFM Radio, RMC i Axel Springer. Smart AdServer podkreśla, że jako pierwszy dostawca adserwerów wprowadził technologię kompatybilną z iPadem.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu