SMSowe świetlówki Philips

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Philips Lighting Poland razem z Tequila BTL Group i agencją marketingu mobilnego MobiJOY! przygotowały koncepcję i strategię promocji świetlówek Philips. Jej celem jest wsparcie sprzedaży produktu - energooszczędnych świetlówek kompaktowych. Kampanię oparto na działaniach z zakresu marketingu mobilnego. Głównym narzędziem komunikacji z uczestnikami promocji jest SMS. Agencje zaprojektowały konkurs SMS-owy, w którym można wygrać atrakcyjne nagrody.

"Jednym z podstawowych kanałów komunikacji w kampanii dla Philips Lighting Poland jest, cieszący się niezmienną popularnością SMS. Biorący udział w zabawie mają możliwość wysyłania wiadomości w sposób impulsowy. To oszczędza im trudu związanego ze zbieraniem kodów z opakowań i wysyłaniem ich za pośrednictwem poczty. Myślę, że tego rodzaju akcje mogą znaleźć uznanie nie tylko w oczach uczestników, dla których stanowią rodzaj zabawy, ale także firm, które je organizują. Nie muszą one bowiem sortować i zliczać odpowiedzi nadsyłanych pocztą, czy martwić się ich ostateczną utylizacją" - powiedział Jarosław Przybyła z MobiJOY!.

Zainteresowane konkursem osoby mogą przesłać SMS wpisując w jego treść kod znaleziony na świetlówkach objętych promocją. W trakcie trwania kampanii każdego dnia, co godzinę, do wygrania są budziki, co dwa dni telewizor, i co tydzień, w niedziele, odtwarzacz DVD. Nagrody będą losowane wśród wszystkich osób, które prześlą prawidłowy kod.

O wygranych użytkownicy telefonów dowiedzą się również dzięki przesłanej przez organizatora krótkiej wiadomości tekstowej. Kampania rozpoczęła się 15 września i będzie trwała dwa miesiące.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+