Nowa nazwa spółki - Snap Inc. (dawniej Snapchat) pojawiła się na rynku pod koniec września br. wraz z zapowiedzią okularów Spectacles.
Teraz, jak nieoficjalnie donoszą zachodnie media (m.in. Wall Street Journal i Independent) Snap Inc. szykuje się do sprzedaży akcji na giełdzie. Według doniesień spółka przygotowuje dokumentację pozwalającej na IPO, jednak giełdowy debiut nie nastąpi wcześniej niż w marcu 2017 r.
Według szacunków po udanym debiucie na parkiecie Snap Inc. może zwiększyć swoją wartość do 25 mld dol. (obecnie, po majowej rundzie finansowania, firma jest wyceniana na 18 mld dol.).
Eksperci zauważają, że potencjalna oferta spółki może być największa od 2014 r., gdy na giełdzie w Nowym Jorku zadebiutował holding Alibaba Group.
Według analityków eMarketera w br. przychód z reklam na Snapchata ma sięgnąć 366,7, a w roku 2018 - 1,76 mld dol.












