W 2012 roku wzrosły nakłady na inwestycje w sieć detaliczną w Polsce. Strategia ta jest kontynuowana także w bieżącym roku. Śnieżka w dalszym ciągu realizuje także strategię multibrandingową, polegającą na budowaniu silnych marek, będących ekspertami w swoich kategoriach. Wsparciem działań są kampanie reklamowe (Śnieżka Satynowa, ACRYL-PUTZ®, VIDARON) zakrojone na szeroką skalę.
Śnieżka wchodzi w skład indeksu spółek dywidendowych WIGdiv. – W tym roku zaproponowaliśmy wypłatę dywidendy z zysku za rok 2012 w wysokości 2,00 zł na 1 akcję. To wartość najwyższa w historii Spółki – mówi Piotr Mikrut, Prezes Zarządu FFiL Śnieżka SA. W wyniku wezwania, w maju 2012 roku spółka zakupiła 932 898 akcji po cenie 31 zł za jedną akcję. Akcje zostaną umorzone na najbliższym ZWZA w czerwcu 2013 roku.
Za kontakty z mediami odpowiada:












