Solidarność silnie wspiera loterię „Złotobranie”

Solidarność realizuje kampanię reklamową, która wspiera komunikacyjnie loterię konsumencką „Złotobranie”. Działania mediowe, zaplanowane do końca listopada br., obejmują telewizję, outdoor oraz kanały cyfrowe.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Zasady loterii „Złotobranie” są proste. Wystarczy kupić praliny marek Śliwka Nałęczowska lub Złota Wiśnia Solidarności, by zyskać szansę na wygranie gotówki, a w wielkim finale - złotego samochodu.

Akcja promocyjna, która potrwa do końca listopada, jest szeroko komunikowana w kampanii digitalowej, z wykorzystaniem szeregu formatów reklamowych. Działania są prowadzone również w wyszukiwarkach, mediach społecznościowych (na Facebooku, Instagramie, YouTube) oraz w serwisach VOD.

1 października wystartowała kampania outdoorowa komunikująca loterię na kilkuset nośnikach typu „citylight”  w największych miastach w Polsce, która potrwa do końca miesiąca.

Od początku października w telewizji z kolei można oglądać billboardy sponsorskie Śliwki Nałęczowskiej i Złotej Wiśni. Emisje zaplanowano w głównych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych.

Solidarność wpiera loterię również w punktach sprzedaży, zarówno w kanale tradycyjnym, jak i nowoczesnym, gdzie zostały wyeksponowane dedykowane materiały POS oraz standy ekspozycyjne z produktami promocyjnymi. Dodatkowo w wybranych tytułach prasy branżowej zaplanowano w październiku emisje reklamowe.

Za organizację loterii „Złotobranie” odpowiada agencja First Line Polska Sp. z o.o.. Zakup mediów do kampanii telewizyjnej i outdoorowej powierzono Initiative Media Warszawa. Działania online zaplanowała Pure Play. Komunikację PR prowadzi Kolterman Media Communications.

Śliwka Nałęczowska i Złota Wiśnia to doskonale znane praliny z portfolio marki Solidarność, których smak łączy pokolenia. Klasyczne zestawienie owoców i wykwintnej czekolady deserowej sprawia, że  są częstym wyborem na prezent, nie tylko dla najbliższych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"