Polsat Media rozpocznie od stycznia 2019 roku sprzedaż czasu reklamowego w AXN, AXN Black, AXN White i AXN Spin. W Polsce AXN istnieje od 2003 roku.
Do końca br. obsługą reklamową tych kanałów zajmuje się jeszcze TVN Media. Są sprzedawane w pakiecie Premium TV.Po raz pierwszy znalazły się one w ofercie tego brokera w 2014 roku. Kolejną umowę o współpracy AXN zawarł z TVN Media pod koniec 2016 roku, przedłużając wcześniejszą współpracę na kolejny okres.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanalow-filmowych-i-serialowych-lipiec-2018,7171255479339137a ##
Wzmocnienie oferty Polsat Media
Jak podaje Polsat Media, dołączenie kanałów AXN do oferty reklamowej Polsat Media będzie istotnym wzmocnieniem portfolio kanałów tematycznych tego brokera, które od stycznia 2019 roku będzie liczyć 75 stacji.

AXN to kolejne kanały, które właśnie zdecydowały się zakończyć współpracę z TVN Media. Na innego brokera zdecydowała się firma Michał Winnicki Entertainment nawiązując współpracę z Biurem Reklamy TVP, które od stycznia 2019 roku zajmie się obsługą 6 jej kanałów: Adventure HD, Top Kids, Power TV, Nuta.tv HD, To!TV i TVR.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn-media-oferta-reklamowa-na-2019-rok-cenniki-rabaty-i-zasady-sprzedazy,7171199762740865a ##











