W samych kioskach i salonikach prasowych w lutym br. „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) sprzedawał się średnio w liczbie 320 918 egz. W porównaniu do lutego 2014 roku średnia sprzedaż egzemplarzowa tego dziennika zmniejszyła się o 4,27 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W tym kanale dystrybucji rozchodziło się 98,89 proc. sprzedawanych egzemplarzy „Faktu”.
Drugą lokatę zajął „Super Express” (ZPR Media) ze średnim wynikiem na poziomie 146 018 egz., notując spadek o 3,86 proc. Sprzedaż kioskowa tej gazety stanowiła 99,33 proc. sprzedaży ogółem „SE”, co było najwyższym wynikiem w zestawieniu.Z kolei ostatnia pozycja podium należała do „Gazety Wyborczej” (Agora), której średnia sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych spadła w ciągu roku o 1,04 proc. i wyniosła 114 648 egz. Udział sprzedaży kioskowej „GW” w sprzedaży ogółem wyniósł 68,37 proc.##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/abc-przypomina-bild-am-sonntag-tomasz-przybek-interesuje-nas-czytelnik-a-nie-walka-wydawcow ##Największy spadek średniej sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych odnotował „Parkiet” (Gremi Business Communication), który zajął miejsce dziewiąte - ostatnie. Jej wynik zmalał bowiem o 19,16 proc. do 1 342 egz.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych to sprzedaż tytułu prasowego w kioskach i salonikach prasowych i innych punktach, gdzie można nabyć prasę.











