Spin Communications dla Polskiego Leku

Agencja Spin Communications rozpoczęła współpracę z firmą Polski Lek

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Pierwszym projektem realizowanym dla nowego klienta jest kampania wprowadzająca na rynek nowy preparat wzmacniający doznania seksualne kobiet - Vamea.

Początkiem działań PR dla preparatu Vamea była konferencja prasowa pt. "Moja kobiecość, moja seksualność", która została zorganizowana dla dziennikarzy z prasy kolorowej, zajmujących się tematyką związaną z psychologią, seksem i zdrowiem. Spotkanie prasowe składało się z dwóch części: wykładu prof. dr. hab. n. med. Zbigniewa Lwa-Starowicza pt. "Jak wpływać na jakość doznań seksualnych u kobiet" połączonego z prezentacją nowego preparatu Vamea i warsztatów psychoterapeutycznych "Moja kobiecość, moja seksualność - jak odkryć, zaakceptować i kształtować potrzeby seksualne" przygotowanych przez Ośrodek Rozwoju Osobistego Kobiet "Dojrzewalnia Róż". Konferencja odbyła się w Europejskim Tygodniu Świadomości Seksualnej, który trwa od 7 do 14 lutego 2005 r.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"