W sporcie WP dalej przed Onetem. Najdłużej w serwisie TVP Sport

WP SportoweFakty mają niezmiennie najwięcej użytkowników wśród serwisów sportowych, wyprzedzając m.in. sekcje sportowe Onetu i Interii oraz Sport.pl. Natomiast na portalu TVP Sport przeciętny internauta spędził prawie półtorej godziny.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
W sporcie WP dalej przed Onetem. Najdłużej w serwisie TVP Sport

Lipiec 2024 roku obfitował w ważne wydarzenia sportowe. W pierwszej połowie miesiąca rozgrywano ostatnią fazę piłkarskiego Euro, zaś 26 lipca rozpoczęły się igrzyska olimpijskie w Paryżu. Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w zeszłym miesiącu WP SportoweFakty odwiedziło 8,52 mln użytkowników, czyli 28,69 proc. wszystkich internautów w Polsce. Każdy spędził tam średnio 22 minuty i 48 sekund.

Ponad 160 tys. odwiedzających mniej przyciągnęła sekcja sportowa Onetu, do której kilka lat temu włączono serwis „Przeglądu Sportowego”. Zajrzało na nią 8,35 mln internautów (co dało 28,13 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po 21 minut i 56 sekund.

Na kilkanaście minut użytkowników przyciągały sekcje sportowe dwóch innych portali horyzontalnych. Sport.pl, stanowiący taki dział na Gazeta.pl, zanotował 7,38 mln odwiedzających, 24,84 proc. zasięgu oraz 15 minut i 31 sekund przeciętnego czasu korzystania, a sekcja sportowa Interii (jako strona www i aplikacja mobilna) - 6,4 mln użytkowników, 21,55 proc. zasięgu oraz 13 minut i 45 sekund średniego czasu.

Platforma internetowa TVP Sport, na której można było oglądać mecze Euro 2024 i najważniejsze transmisje z igrzysk, przyciągnęła 5,77 mln internautów (19,42 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na godzinę, 23 minuty i 20 sekund. Osiągnęła dużo wyższe wyniki od serwisów innych nadawców telewizyjnych. Witryna Polsat Sport miała 3,27 mln użytkowników, 11 proc. zasięgu oraz 6 minut i 5 sekund średniego czasu korzystania, a sekcja sportowa portalu TVN24.pl - 2,45 mln odwiedzających, 8,25 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 10 sekund średniego czasu.

Po 2,05 mln internautów przyciągnęły Meczyki.pl i sekcja sportowa portalu „Super Expressu”. W pierwszej witrynie użytkownik spędził średnio 9 minut i 18 sekund, a w drugiej - minutę i 46 sekund.

Z kolei Flashscore’a, z wynikami meczów na żywo, odwiedziło 2,94 mln internautów (9,92 proc. zasięgu), a każdy spędził przeciętnie godzinę, 11 minut i 29 sekund.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Anna Kochanowska w Soul & Mind

Anna Kochanowska w Soul & Mind

Zamiast narzekać na AI w reklamie, zrobił świąteczny musical o ciężarówkach Coca-Coli

Zamiast narzekać na AI w reklamie, zrobił świąteczny musical o ciężarówkach Coca-Coli

Byli naczelni Business Insider Polska i Money.pl w Biznes Enter [NASZ NEWS]

Byli naczelni Business Insider Polska i Money.pl w Biznes Enter [NASZ NEWS]

Te kanały zastąpią stacje MTV. Dostały już koncesje, ale nie w Polsce

Te kanały zastąpią stacje MTV. Dostały już koncesje, ale nie w Polsce

Tworzenie reklam na Facebooku i Instagramie nigdy nie było tak proste – poznaj najnowsze możliwości AI
Materiał reklamowy

Tworzenie reklam na Facebooku i Instagramie nigdy nie było tak proste – poznaj najnowsze możliwości AI

Stanowski odpowiada na film o sponsorze Kanału Zero. Zawiesza współpracę

Stanowski odpowiada na film o sponsorze Kanału Zero. Zawiesza współpracę