W pierwszym półroczu 2011roku na czele zestawienia sprzedaży tygodników opinii był „Gość Niedzielny” (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej „Gość Niedzielny”), który utrzymał swoją pozycję sprzedając się średnio w liczbie 145 tys. egzemplarzy (wzrost o 0,72 proc).
Drugie miejsce należy do „Polityki” („Polityka” Spółdzielnia Pracy), która zanotowała 5,34-procentową stratę i jej średnia sprzedaż ogółem wyniosła 134,7 tys. egzemplarzy.
Podium zamyka debiutujący przed kilkoma miesiącami na rynku „Uważam Rze” (Presspublica). Pismo wdarło się z impetem do czołówki , notując w pierwszym półroczu br. średnio 129,5 tys. sprzedanych egz.
Liderem wzrostu w pierwszych sześciu miesiącach była zajmująca szóste miejsce "Gazeta Polska" (Niezależne Wydawnictwo Polskie), której sprzedaż ogółem poprawiła się aż o 97,73 proc. i wyniosła 72 787 egz. Z kolei wynik "Wprost" (AWR "Wprost", piąta lokata) wzrósł o 23,91 proc.do 92 970 egz.

Tymczasem najgorzej poradził sobie „Przekrój” (Wydawnictwo Przekrój), który znalazł się na miejscu siódmym. Jego wynik pogorszył się o 13,4 proc. Sprzedał się on w liczbie 35 108 egz.
Do przetasowań nie doszło wśród tygodników z przedrukami prasy polskiej i zagranicznej. Liderem niezmiennie pozostaje „Tygodnik Angora” (Westa Druk Mirosław Kuliś), która w I półroczu poprawił swój wynik o 1,49 proc. i sprzedawał się w liczbie 357,1 tys. egzemplarzy.
Znajdujący się na drugim miejscu „Forum” (Polityka Spółdzielnia Pracy”) zanotował natomiast stratę w wysokości 8,68 proc. i jego sprzedaż wyniosła 16,7 tys.











