Wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
W 2006 roku program "Co z tą Polską" ogląda średnio 2,3 miliona widzów. W analogicznym okresie 2005 roku program przyciągał przez ekrany 2,5 miliona telewidzów.
Total IndividualsAge(16 - 49)DateAMRAMR %SHR %AMRAMR %SHR %27-04-20062 107 2175,86%22,78%911 3214,80%19,53%20-04-20062 231 4576,20%24,77%1 037 8345,46%22,74%13-04-20062 452 3656,82%23,70%1 114 7075,87%21,25%06-04-20062 188 8206,09%21,05%959 8215,05%18,15%30-03-20061 917 1535,33%17,62%757 9413,99%13,71%23-03-20062 100 7395,84%22,37%971 4265,11%21,04%16-03-20062 056 6985,72%21,33%856 7834,51%17,18%09-03-20062 157 9016,00%21,92%826 7434,35%16,90%02-03-20062 143 1665,96%20,73%957 7925,04%18,26%23-02-20062 892 9338,04%25,26%1 246 1636,56%21,67%16-02-20063 025 4728,41%25,43%1 334 2227,02%21,65%09-02-20062 271 2866,32%18,87%1 021 2605,37%17,18%02-02-20062 475 2776,88%20,77%1 119 4225,89%19,13%26-01-20062 643 3777,35%22,24%1 247 4716,56%20,46%19-01-20062 080 6305,79%17,17%904 4794,76%15,19%12-01-20062 103 2775,85%19,03%1 000 2995,26%18,40%2 299 2476,39%21,48%1 014 9405,34%18,85%

Total IndividualsAge(16 - 49)DateAMRAMR %SHR %AMRAMR %SHR %21-04-20052 393 0256,68%20,86%1 174 7376,15%19,87%14-04-20051 873 8175,23%17,19%909 0074,76%16,15%07-04-20052 151 8146,01%15,78%1 120 1175,87%16,74%31-03-20052 386 2686,66%20,64%1 032 1495,41%17,50%24-03-20052 038 0305,69%18,09%941 2704,93%15,82%17-03-20053 026 1508,45%26,95%1 404 5077,35%25,18%10-03-20052 644 0897,38%21,78%1 119 1245,86%18,82%03-03-20052 432 5516,79%20,62%1 124 5835,89%18,56%24-02-20052 761 9997,71%22,86%1 200 5296,29%19,61%17-02-20052 912 9938,14%23,93%1 318 5136,90%22,11%10-02-20052 108 9625,89%17,48%911 2164,77%14,77%03-02-20052 503 0716,99%21,95%1 139 1245,97%19,92%27-01-20052 354 8846,58%19,63%1 038 4675,44%17,86%20-01-20053 344 7559,34%28,48%1 466 6717,68%25,24%13-01-20051 975 2785,52%16,66%941 8614,93%16,01%06-01-20052 521 8927,04%20,08%1 045 5945,48%16,70%2 470 2556,90%20,78%1 119 0575,86%18,74%

Program oglądany jest głównie przez kobiety.
Profile HeaderProfile DetailsADH %SexMales47,42%SexFemales52,58%Age4 - 9 1,26%Age10 - 152,63%Age16 - 192,90%Age20 - 245,31%Age25 - 295,28%Age30 - 345,63%Age35 - 395,76%Age40 - 448,72%Age45 - 4911,23%Age50 - 5411,44%Age55 - 5910,71%Age60+29,14%City sizeRural34,56%City size< 50 tys.26,14%City size50-100 tys.8,20%City size100-200 tys.9,77%City size> 200 tys.21,33%ProfessionTop management11,53%ProfessionMedium level10,19%ProfessionWorkers & farmers16,42%ProfessionRetired42,10%ProfessionOthers19,75%EducationLow43,79%EducationSecondary35,88%EducationHigh16,44%EducationOther3,89%











