Stabilne notowania "Co z tą Polską?"

Autorski program Tomasza Lisa ogląda mniej widzów niż rok temu, choć udziały w rynku są wyższe.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Wynika z  danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

W 2006 roku program "Co z tą Polską" ogląda średnio  2,3 miliona widzów. W analogicznym okresie 2005 roku program przyciągał przez ekrany 2,5 miliona telewidzów.

 Total IndividualsAge(16 - 49)DateAMRAMR %SHR %AMRAMR %SHR %27-04-20062 107 2175,86%22,78%911 3214,80%19,53%20-04-20062 231 4576,20%24,77%1 037 8345,46%22,74%13-04-20062 452 3656,82%23,70%1 114 7075,87%21,25%06-04-20062 188 8206,09%21,05%959 8215,05%18,15%30-03-20061 917 1535,33%17,62%757 9413,99%13,71%23-03-20062 100 7395,84%22,37%971 4265,11%21,04%16-03-20062 056 6985,72%21,33%856 7834,51%17,18%09-03-20062 157 9016,00%21,92%826 7434,35%16,90%02-03-20062 143 1665,96%20,73%957 7925,04%18,26%23-02-20062 892 9338,04%25,26%1 246 1636,56%21,67%16-02-20063 025 4728,41%25,43%1 334 2227,02%21,65%09-02-20062 271 2866,32%18,87%1 021 2605,37%17,18%02-02-20062 475 2776,88%20,77%1 119 4225,89%19,13%26-01-20062 643 3777,35%22,24%1 247 4716,56%20,46%19-01-20062 080 6305,79%17,17%904 4794,76%15,19%12-01-20062 103 2775,85%19,03%1 000 2995,26%18,40%2 299 2476,39%21,48%1 014 9405,34%18,85%

 Total IndividualsAge(16 - 49)DateAMRAMR %SHR %AMRAMR %SHR %21-04-20052 393 0256,68%20,86%1 174 7376,15%19,87%14-04-20051 873 8175,23%17,19%909 0074,76%16,15%07-04-20052 151 8146,01%15,78%1 120 1175,87%16,74%31-03-20052 386 2686,66%20,64%1 032 1495,41%17,50%24-03-20052 038 0305,69%18,09%941 2704,93%15,82%17-03-20053 026 1508,45%26,95%1 404 5077,35%25,18%10-03-20052 644 0897,38%21,78%1 119 1245,86%18,82%03-03-20052 432 5516,79%20,62%1 124 5835,89%18,56%24-02-20052 761 9997,71%22,86%1 200 5296,29%19,61%17-02-20052 912 9938,14%23,93%1 318 5136,90%22,11%10-02-20052 108 9625,89%17,48%911 2164,77%14,77%03-02-20052 503 0716,99%21,95%1 139 1245,97%19,92%27-01-20052 354 8846,58%19,63%1 038 4675,44%17,86%20-01-20053 344 7559,34%28,48%1 466 6717,68%25,24%13-01-20051 975 2785,52%16,66%941 8614,93%16,01%06-01-20052 521 8927,04%20,08%1 045 5945,48%16,70%2 470 2556,90%20,78%1 119 0575,86%18,74%

Program oglądany jest głównie przez kobiety.

 Profile HeaderProfile DetailsADH %SexMales47,42%SexFemales52,58%Age4 - 9 1,26%Age10 - 152,63%Age16 - 192,90%Age20 - 245,31%Age25 - 295,28%Age30 - 345,63%Age35 - 395,76%Age40 - 448,72%Age45 - 4911,23%Age50 - 5411,44%Age55 - 5910,71%Age60+29,14%City sizeRural34,56%City size< 50 tys.26,14%City size50-100 tys.8,20%City size100-200 tys.9,77%City size> 200 tys.21,33%ProfessionTop management11,53%ProfessionMedium level10,19%ProfessionWorkers & farmers16,42%ProfessionRetired42,10%ProfessionOthers19,75%EducationLow43,79%EducationSecondary35,88%EducationHigh16,44%EducationOther3,89%

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online