Star Media planuje kampanię Sephory

Sieć perfumerii Sephora Polska Sp. z o.o. rozpoczęła swoją pierwszą telewizyjną kampanię reklamową.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kampania będzie przeprowadzona w stacjach  ogólnopolskich i ma charakter wizerunkowy. Czas trwania kampanii: początek  maja do połowy czerwca, a jej hasło to: "Sephora - Codziennie piękniej. Luksusowe marki. Wyjątkowe kosmetyki. Profesjonalne porady i usługi."

Polską adaptację reklamy przygotowała agencja reklamowa Star One będąca w jednej grupie z domem mediowym Star Media, który zaplanował kampanię i zakupił czasy reklamowe.  Star Media pracuje z Sephora od początku roku. Do tej pory przeprowadzane były tylko kampanie prasowe.

Budżet klienta nie został podany.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"