Starcom będzie odpowiedzialny za działania w zakresie obsługi kampanii digital obejmującej video, programmatic display i social media.
- O wygranej Starcomu przesądziło przede wszystkim partnerskie i probiznesowe podejście, wpierane przez całkowitą transparentność oferty. Agencja pokazała swoje kompetencje nie tylko mediowe, ale też narzędziowe i analityczne. Dobre wrażenie zrobiła zaproponowana strategia, szczególnie zidendywidualizowane podejście do poszczególnych kategorii produktowych. Widać, że Starcom to agencja, która rozumie lokalne marki - mówi Monika Jusińska-Zbiegniewska, dyrektor marketingu OSM Piątnica.
Pierwsza kampania realizowana przez Starcom w internecie dla OSM Piątnica ruszy w drugiej połowie maja i będzie wspierała działania reklamowe Serka Homogenizowanego z Piątnicy w telewizji, gdzie spot emitowany jest od 4 maja.

Firmy nie ujawniają szczegółów dotyczących przetargu ani okresu, na jaki zawarły umowę.











