Starsi użytkownicy widzą więcej reklam w sieci

Starsi użytkownicy internetu widzą w sieci o wiele więcej reklamniż ich dzieci czy wnukowie.

km
km
Udostępnij artykuł:

Tak wynika z przeprowadzonego przez firmę Nielsen Onlinebadania, które walczy z powszechnym przekonaniem, że młodszepokolenie zakochane w serwisach społecznościowych i komunikatorachinternetowych jest stale bombardowane banerami reklamowymi.

Okazuje się, że dzieci w wieku od 2 do 11 lat są narażone nanajmniejszą liczbę reklam gdy odwiedzają przeznaczone dla nichstrony - informuje serwis Media Life.

Również nastolatki (12 - 17 lat) widzą mniej reklam w porównaniuze starszymi pokoleniami internautów, nawet pomimo tego, żestanowią oni największą grupę wiekową w serwisie społecznościowymMySpace.

Badanie Nielsen Online pokazuje, że im bardziej niszowa stronainternetowa, przyciągająca mniejszą liczbą użytkowników, tym więcejjest na niej reklam. A ponieważ internauci w wieku 65 lat i więcejczęsto kierują się na tego typu witryny, to są oni narażeni nanajwiększą liczbę reklam.

źródło: Media Life

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online