Startuje dwumiesięcznik 'Futu Design Guide'

Publishing and Design Group wprowadza na rynek "Futu Design Guide",dwumiesięcznik poświęcony praktycznym aspektom designu inowoczesnemu stylowi życia. 112-stronnicowe czasopismo będziedodawane do magazynów "Futu" i "Forbes" oraz trafi do salonówprasowych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wprowadzany przez Publishing and Design Groupdwumiesięcznik "Futu Design Guide" to 112-stronnicoweczasopismo złożone z czterech działów: Moving (opisujący nowościmotoryzacyjne, concept store'y, hotele, architekturę i tematyzwiązane z podróżami),Wearing (prezentujący modę z własną historią,akcesoria, ludzi stojących za markami, strategie marek), Living(zawierający materiały o nowoczesnym wyposażeniu wnętrz,high-tech), Using (poświęcony świadomemu wymiarowi nowoczesnejkonsumpcji, przeglądowi wyznaczających nowe standardy produktów znajwyższej półek).

Redaktorem naczelnym magazynu jest SebastianKustra, funkcję dyrektora kreatywnego i wydawcy objąłWojciech Ponikowski, natomiast layout i makietę zaprojektował EdgarBąk, dyrektor artystyczny Publishing and Design Group. Wczasopiśmie artykuły zamieszczają dziennikarze i specjaliści zbranży, w tym korespondenci z zagranicy. - Pracę nad tytułemrozpoczęliśmy w połowie 2008 roku, kiedy podsumowaliśmy bardzopozytywne przyjęcie dodatkowego grzbietu dołączanego do naszegoekskluzywnego magazynu "Futu" - opisuje Ponikowski. - Chcemytworzyć profesjonalny, ekskluzywny i bezpretensjonalny przewodnikpo świecie design i marek premium, prezentujący ludzi, którzy jetworzą i kulisy tego procesu przez pryzmat marektingu,projektowania i miejsc - dodaje.

Grupą czytelników "Futu Design Guide" mają byćosoby w wieku 25-50 lat, dobrze zarabiające, świadomie konsumującedobra premium, interesujące się designem, poszukujące inspiracjioraz mające większe niż przeciętne potrzeby estetyczne ikulturalne. Czasopismo będzie dystrybuowane - w docelowym nakładzie12 tys. egzemplarzy - wśród odbiorców magazynu "Futu", dołączane domiesięcznika Forbes oraz sprzedawane w salonach prasowych, a takżewybranych butikach i księgarniach na terenie całego kraju.

Wraz z szerszym wejściem "Futu Design Guide" na rynekprzewidywane są działania promocyjne i wizerunkowe, takie jak akcjekonsumenckie, marketing partnerski oraz patronaty nad istotnymiwydarzeniami związanymi z designem, organizacją i promocjąlifestyle'owych. Ponadto we wrześniu ma ruszyć serwis internetowyFutu.pl.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela