Startuje porównywarka gadżetów reklamowych Giftsonline.pl

Ruszył serwis Giftsonline.pl umożliwiający wyszukiwanie i porównywanie gadżetów reklamowych oraz zamawianie ich u dostawców. Na stronie są już informacje o ok. 7 tys. takich produktów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Uruchomiony właśnie serwis Giftsonline.pl pozwala każdemu użytkownikowi wyszukać interesujące go gadżety reklamowe oraz porównać je w oparciu o takie kryteria jak cena jednostkowa, czas realizacji, minimalne zamówienie czy lokalizacja dostawcy. W witrynie znajdują się dane o ok.7 tys. produktów, które podzielono na 17 kategorii głównych i prawie 200 subkategorii. Swoją ofertę prezentuje już na stronie 70 producentów, dystrybutorów i importerów, a ich liczba ciągle rośnie.

grafika

Administratorzy Giftsonline.pl liczą, że do końca roku w serwisie będzie zarejestrowanych co najmniej 300 dostawców gadżetów reklamowych. W witrynie firmy mogą się promować m.in. w formie banneru na głównej stronie. Sam serwis również planuje kampanię promocyjną w mediach branżowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji