Startuje wakacyjna kampania Osiedla Europejskiego

Rozpoczęła się prasowa kampania reklamowa Osiedla Europejskiego.Akcja nawiązująca do wakacji jest podzielona na dwie odsłony:teaserową i zasadniczą.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Teaserowa część kampanii reklamowej krakowskiego OsiedlaEuropejskiego wykorzystuje trzy layouty z hasłami-pytaniami"Wakacje z rodziną?", "Udany urlop?" i "Luksusowy hotel?".Natomiast zasadnicza odsłona akcji pokazuje zalety tego miejsca. -Teasery mają budzić pozytywne, wakacyjne skojarzenia, które wewłaściwej części kampanii okazują się promować nie ofertę urlopową,tylko Osiedle Europejskie - opisuje Anna Jastrzębska, accountmanager w agencji DEMO Effective Launching, która przygotowaławszystkie layouty.

Akcja od początku czerwca jest prowadzona w małopolskiej prasielokalnej (Krakowski Rynek Nieruchomości, Gazeta Wyborcza, DziennikPolski, Małopolski Przegląd Nieruchomości). Planowaniem i zakupemmediów na potrzeby kampanii - zaplanowanej do końca sierpnia -zajął się dom mediowy PRO Media House.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych