Statystyczny Polak w wakacyjnej kampanii Warty

Warta rozpoczęła kampanię reklamową oferowanego przez siebie ubezpieczenia mieszkaniowego i turystycznego. Akcję – opartą na motywie absurdalnego, statystycznego Polaka – przygotowały firmy G7, Nextinnovation i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona obecnie kampania Warty reklamuje jej oferty ubezpieczeniowe Warta Dom Komfort i Karta Travel. Akcja podkreśla, że w ramach promocji każdy, kto wykupi to pierwsze ubezpieczenie, to drugie – przez rok na podróż po Europie i Polsce – otrzyma za darmo. Przekaz wykorzystywany w tych działaniach opiera się na wizerunku absurdalnego, statystycznego Polaka. Podobny motyw i hasło „Statystyczny Polak nie istnieje” Warta wykorzystuje w kampanii swoich ubezpieczeń komunikacyjnych (więcej).

grafika

Obecna akcja reklamowa obejmuje prasę tematyczną, internet (Onet.pl, WP.pl, Google, serwisy z sieci BusinessClick) oraz radio (m.in. RMF FM, Eska Rock, PR Euro, Trójka, ChiliZET, RMF Classic i konkurs w RMF FM). Strategię i kreację kampanii opracowała agencja G7, zakupem czasu antenowego w radio zajął się dom mediowy Starcom, a działania w internecie realizuje agencja Nextinnovation.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele