Rozpoczęty właśnie drugi etap kampanii reklamowej MinisterstwaŚrodowiska "Polska - klimat do zmian" prowadzony jest w internecie.Najważniejszym elementem akcji jest seria spotów, w których paraStefan i Mariolka zachęca do zachowań proekologicznych, pokazując,jak na co dzień można oszczędzać zasoby naturalne. Filmikizaczynają się w konwencji grozy, która po krótkim czasie przechodziw żart, by w niestandardowy sposób zilustrować ich hasło końcowe:"A Ty, co dzisiaj zrobiłeś dla środowiska?".
Spoty zostały umieszczone w serwisie YouTube, portalu WirtualnaPolska oraz na stronach społecznościowych, takich jak MySpace,Second Life i Nasza Klasa. Oprócz tego w witrynie www.cop14.gov.pl udostępnionozabawne emotikony oraz plakaty i tapety, a w serwisachspołecznościowych stworzone specjalne profile.
Trwający właśnie etap kampanii reklamowej MinisterstwaŚrodowiska realizują agencje Wunderman i Young & Rubicam, awykorzystywane w niej plakaty i tapety przygotowano we współpracy zpoznańską ASP i prof. Eugeniuszem Skorwiderem. W przyszłym rokuakcja będzie miała jeszcze trzy odsłony i potrwa do końcalutego.

Pokaż się światu - Cafe.Wirtualnemedia.pl - portal społecznościowy dlaludzi mediów i reklamy!











