Stockinger promuje bezpieczeństwo na przejazdach kolejowych

Aktor Tomasz Stockinger jest twarzą kampanii PKP Polskich LiniiKolejowych realizowanej pod hasłem 'Bezpieczny przejazd. Zatrzymajsię i żyj'.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Celem akcji jest promowanie zachowania bezpieczeństwa naprzejazdach kolejowo-drogowych oraz kształtowanie świadomościspołecznej na ten temat wśród kierowców, pieszych irowerzystów.

W jej ramach w mediach emitowane są reklamy z udziałem TomaszaStockingera. Spoty nadawane są w telewizji (TVP3, TVN Siedem,lokalne kanały telewizji kablowych), radiu (Radio Wawa, lokalnerozgłośnie), prasie ("Rzeczpospolita") oraz w Internecie (Onet.pl).Kampania realizowana jest także na nośnikach reklamy zewnętrznej.Jej częścią jest także gra komputerowa rozpowszechniana za pomocąmarketingu wirusowego.

Kampanii towarzyszą liczne eventy organizowane przezregionalnych rzeczników prasowych PKP PKL w całej Polsce. W jejramach 25 lipca 2007 roku odbędzie się debata nt. bezpieczeństwaruchu drogowego w Centrum Komunikacji Medialnej na Foksal.Elementem akcji jest także strona www.bezpieczny-przejazd.pl,zawierająca informacje o projekcie.

Kreację kampanii przygotował Wydział Public Relations PKP PLKS.A., który zajął się też zaplanowaniem i zakupem mediów. Spotwedług scenariusza PLK wykonała firma Activmedia, zaś agencjainteraktywna Magprojekt przygotowała stronę i grę internetową.

Akcja rozpoczęła się 27 czerwca, a zakończy się 12 września 2007roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"