PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Stopklatka na plusie w 2019 roku, niecały milion zł zysku
Stopklatka na plusie w 2019 roku, niecały milion zł zysku
Stopklatka TV pokaże trzeci sezon „Narcos”, od 1 lutego co tydzień dwa odcinki
Stopklatka TV pokaże trzeci sezon „Narcos”, od 1 lutego co tydzień dwa odcinki
Kanał Stopklatka w nowej odsłonie. „Jeden z filarów w portfolio Kino Polska TV” (wideo)
Kanał Stopklatka w nowej odsłonie. „Jeden z filarów w portfolio Kino Polska TV” (wideo)
Kino Polska TV w wezwaniu kupiło 208,4 tys. akcji Stopklatki
Kino Polska TV w wezwaniu kupiło 208,4 tys. akcji Stopklatki
Wpływy Kino Polska TV wzrosły o 30 proc. Zmalały straty Zoom TV i Stopklatki
Wpływy Kino Polska TV wzrosły o 30 proc. Zmalały straty Zoom TV i Stopklatki
Kino Polska TV podnosi do 7 zł cenę w wezwaniu na akcje Stopklatki
Kino Polska TV podnosi do 7 zł cenę w wezwaniu na akcje Stopklatki
Stopklatka ze wzrostem wpływów i spadkiem straty. Kisielewski: celem zysk netto w tym roku
Stopklatka ze wzrostem wpływów i spadkiem straty. Kisielewski: celem zysk netto w tym roku
Kino Polska TV chce wykupić resztę akcji Stopklatki i wycofać ją z giełdy
Kino Polska TV chce wykupić resztę akcji Stopklatki i wycofać ją z giełdy
Kino Polska TV: wpływy wzrosły o 39 proc., 10,2 mln zł zysku netto, Zoom TV z mniejszą stratą
Kino Polska TV: wpływy wzrosły o 39 proc., 10,2 mln zł zysku netto, Zoom TV z mniejszą stratą
Wpływy Stopklatki 6 proc. w górę. Dzięki niższym kosztom strata zmalała o 1,6 mln zł
Wpływy Stopklatki 6 proc. w górę. Dzięki niższym kosztom strata zmalała o 1,6 mln zł
Stopklatka ze wzrostem wpływów, wynik netto w górę o 1,5 mln zł. Kino Polska TV chwali się synergiami
Stopklatka ze wzrostem wpływów, wynik netto w górę o 1,5 mln zł. Kino Polska TV chwali się synergiami
Rada nadzorcza Stopklatki powołany na kolejne trzy lata
Kino Polska TV: wpływy 35 proc. w górę, o prawie połowę mniejsza strata Zoom TV
Kino Polska TV: wpływy 35 proc. w górę, o prawie połowę mniejsza strata Zoom TV
Stopklatka: wpływy 3 proc. w górę, 613 tys. zł straty, więcej na treści - mniej na pensje
Stopklatka: wpływy 3 proc. w górę, 613 tys. zł straty, więcej na treści - mniej na pensje
Kino Polska TV: 21 proc. wpływów więcej, 36 mln zł zysku, strata Zoom TV zmalała z 11,8 do 8,7 mln zł
Kino Polska TV: 21 proc. wpływów więcej, 36 mln zł zysku, strata Zoom TV zmalała z 11,8 do 8,7 mln zł
Stopklatka miała 3,3 mln zł straty netto w 2018 roku
Stopklatka miała 3,3 mln zł straty netto w 2018 roku
Kino Polska TV dokupiło akcje Stopklatki za 4,7 mln zł, ma już 97,8 proc. jej kapitału
Kino Polska TV dokupiło akcje Stopklatki za 4,7 mln zł, ma już 97,8 proc. jej kapitału
Kino Polska TV za 7,1 mln zł dokupiło 9 proc. akcji Stopklatki
Kino Polska TV za 7,1 mln zł dokupiło 9 proc. akcji Stopklatki
Paulina Rydzek: ze Stopklatki do Agory SA
Paulina Rydzek: ze Stopklatki do Agory SA
Kino Polska TV z 9 proc. wzrostu wpływów, zysk wywindowała wyższa wycena Stopklatki
Kino Polska TV z 9 proc. wzrostu wpływów, zysk wywindowała wyższa wycena Stopklatki
Stopklatka z 13 mln zł wpływów i 1,7 mln zł straty. Zwiększyła wydatki na pensje
Stopklatka z 13 mln zł wpływów i 1,7 mln zł straty. Zwiększyła wydatki na pensje
Stopklatka ze spadkiem wpływów reklamowych i wzrostem straty, tłumaczy to m.in. mundialem
Stopklatka ze spadkiem wpływów reklamowych i wzrostem straty, tłumaczy to m.in. mundialem
Lvov i UVMW będą pracować dla Stopklatki
Stopklatka podwoiła limit kredytowy i przesunęła o rok termin jego spłaty
Stopklatka podwoiła limit kredytowy i przesunęła o rok termin jego spłaty
Kino Polska TV za 32 mln zł kupuje od Agory 41 proc. akcji Stopklatki
Kino Polska TV za 32 mln zł kupuje od Agory 41 proc. akcji Stopklatki
Stopklatka ze spadkiem wpływów o 3 proc., strata netto zmalała z 930 do 776 tys. zł
Stopklatka ze spadkiem wpływów o 3 proc., strata netto zmalała z 930 do 776 tys. zł
Prezes Agory o rezygnacji z telewizji: zbudowanie sensownej pozycji wymagałoby kolosalnych inwestycji
Agora chce się wycofać z telewizji - negocjuje z Kino Polska TV sprzedaż akcji Stopklatki
Agora chce się wycofać z telewizji - negocjuje z Kino Polska TV sprzedaż akcji Stopklatki
Stopklatka ze spadkiem wpływów o 6 proc. i 991 tys. zł straty, powodami spadek oglądalności i ceny punktu ratingowego
Stopklatka ze spadkiem wpływów i wzrostem straty. „Niższa cena punktu ratingowego za reklamę”
Stopklatka wzięła na rok do 2 mln zł kredytu na bieżącą działalność
Stopklatka z niższymi wpływami i 1,03 mln zł straty. „Broker obniżył ceny punktu ratingowego za reklamę”