Stopklatka promuje "Zajazd. Będzie się działo". Rodowicz i Bomba w kampanii

Do końca listopada potrwa kampania Stopklatki promująca nowy serial "Zajazd. Będzie się działo". W spotach zobaczymy m.in. Marylę Rodowicz oraz Sylwię Bombę i Grzegorza Collinsa, którzy pojawią się w specjalnych odcinkach pardokumentu.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Stopklatka promuje "Zajazd. Będzie się działo". Rodowicz i Bomba w kampanii
Materiały prasowe

Nowy, codzienny serial Stopklatki trafi na antenę 27 października, a na dwa tygodnie przed premierą rusza kampania promocyjna paradokumentalnej serii o rodzinie Pietrzaków, która prowadzi tytułowy zajazd.

Koncepcja kampanii koncentruje się wokół wspomnianych bohaterów, a dodatkowo w działania promocyjne zaangażowane zostały takie osobowości jak Maryla Rodowicz oraz duet Sylwia Bomba i Grzegorz Collins, którzy pojawią się w specjalnych odcinkach serialu. Reklamy z ich udziałem będzie można zobaczyć w wybranych mediach oraz na kanałach telewizyjnych grupy Kino Polska.

Kampania obejmuje przestrzeń miejską, internet, prasę, radio oraz media własne, jak również autopromocję i cross-promocję na kanałach telewizyjnych. Wsparcie stanowią aktywności promocyjne prowadzone z operatorami kablowymi i satelitarnymi. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał Havas Media.

"’Zajazd. Będzie się działo’ to doskonałe uzupełnienie oferty Stopklatki, która prezentuje nie tylko filmy i seriale, a zróżnicowane propozycje, wśród których każdy widz znajdzie coś dla siebie. A to właśnie widzowie są w centrum naszych działań. Ogromnie nam zależało na tym, by stworzyć serial im bliski, z którym będą mogli się utożsamić. Serial oferujący autentyczne doświadczenia, odzwierciedlający prawdziwe historie i życie. Taki właśnie jest nasz Zajazd – tutaj każdy poczuje się jak w domu – mówi Patrycja Gałązka-Struzik, chief marketing & digital officer w SPI International.

"Kampania promująca serial została zaprojektowana tak, by angażować odbiorców na wielu poziomach, a obecność znanych osobowości i szeroki zasięg działań mają nie tylko przyciągać uwagę, ale też wzmacniać naszą relację z widzami" – dodaje. 

O czym jest serial "Zajazd"?

"Zajazd. Będzie się działo!" to serial paradokumentalny. Stawia w centrum wydarzeń tradycyjną rodzinę, zmagającą się z problemami, z którymi wielu Polaków może się utożsamiać.

"Tomasz i Wioletta Pietrzakowie oraz ich wchodzące w dorosłość dzieci, Dominika i Patryk wspólnie prowadzą rodzinny zajazd. To miejsce to jednak nie tylko hotel czy restauracja – to centrum życia lokalnej społeczności. Krzyżują się tu losy jego właścicieli, gości oraz okolicznych mieszkańców, odsłaniając barwną mozaikę ludzkich historii. Podczas gdy gospodarze z pełnym zaangażowaniem prowadzą zajazd, skrywane tajemnice gości wychodzą na jaw, dawne rany się odnawiają, a nieoczekiwane uczucia rozkwitają" — czytamy w opisie produkcji.

Pierwszy sezon serialu "Zajazd. Będzie się działo!" liczy 30 odcinków. Premierowe odcinki serialu będzie można oglądać od 27 października, od poniedziałku do piątku, o 18.55 w Stopklatce. Produkcja będzie również dostępna w serwisie FilmBox+.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa

Socha, Boczarska i Wieniawa w świątecznej reklamie Apartu

Socha, Boczarska i Wieniawa w świątecznej reklamie Apartu

Stopklatka napędza Kino Polska TV. 19 mln zł czystego zysku

Stopklatka napędza Kino Polska TV. 19 mln zł czystego zysku

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU
Materiał reklamowy

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU

Polsateria, czyli dzień z Piotrem Witwickim. Weszłam za kulisy Polsatu i Interii

Polsateria, czyli dzień z Piotrem Witwickim. Weszłam za kulisy Polsatu i Interii