PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Seria „Powrót do przyszłości” od 7 maja w Stopklatce
Seria „Powrót do przyszłości” od 7 maja w Stopklatce
Canal+ kupuje Kino Polska TV. Chce zmienić zarząd
Canal+ kupuje Kino Polska TV. Chce zmienić zarząd
Kanał Stopklatka z kampanią „Lecimy z hitami”, Rafał Zawierucha twarzą
Kanał Stopklatka z kampanią „Lecimy z hitami”, Rafał Zawierucha twarzą
„Kiler” z wulgaryzmami po godzinie 14. Nie wszyscy nadawcy cenzurują filmy
„Kiler” z wulgaryzmami po godzinie 14. Nie wszyscy nadawcy cenzurują filmy
Kanał Stopklatka w nowej oprawie audiowizualnej (wideo)
Kanał Stopklatka w nowej oprawie audiowizualnej (wideo)
Filmy tylko z wulgaryzmami? Radca prawny mówi o „ingerencji w prawa twórców”
Filmy tylko z wulgaryzmami? Radca prawny mówi o „ingerencji w prawa twórców”
Nadawca Stopklatki woli nie ryzykować kolejnej kary od KRRiT. „Kiler” i „Poranek Kojota” bez wulgaryzmów
Nadawca Stopklatki woli nie ryzykować kolejnej kary od KRRiT. „Kiler” i „Poranek Kojota” bez wulgaryzmów
Po karze od szefa KRRiT Zoom TV wyciszył wulgaryzmy w filmie „Psy”
Po karze od szefa KRRiT Zoom TV wyciszył wulgaryzmy w filmie „Psy”
76 tys. widzów pierwszego serialu Stopklatki „To nie ze mną”. Czy będzie drugi sezon?
76 tys. widzów pierwszego serialu Stopklatki „To nie ze mną”. Czy będzie drugi sezon?
Kara przewodniczącego KRRiT dla Stopklatki za złe oznaczenie wiekowe filmu „Psy”
Kara przewodniczącego KRRiT dla Stopklatki za złe oznaczenie wiekowe filmu „Psy”
Stopklatka będzie mogła nadawać przez kolejne 10 lat
Stopklatka będzie mogła nadawać przez kolejne 10 lat
Stopklatka z kampanią przeciw stereotypom płciowym. Michał Szpak reklamuje serial „To nie ze mną”
Stopklatka z kampanią przeciw stereotypom płciowym. Michał Szpak reklamuje serial „To nie ze mną”
„To nie ze mną” pierwszym serialem Grupy Kino Polska z premierą w serwisie FilmBox+. „Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom widzów”
„To nie ze mną” pierwszym serialem Grupy Kino Polska z premierą w serwisie FilmBox+. „Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom widzów”
Stopklatka udostępniła pierwszy zwiastun „To nie ze mną”, premiera serialu 16 października
Stopklatka udostępniła pierwszy zwiastun „To nie ze mną”, premiera serialu 16 października
16 października premiera serialu Stopklatki „To nie ze mną”, emisja w niedzielne popołudnia po dwa odcinki
16 października premiera serialu Stopklatki „To nie ze mną”, emisja w niedzielne popołudnia po dwa odcinki
Pierwszy serial Stopklatki „To nie ze mną” zadebiutuje w stacji w październiku
Pierwszy serial Stopklatki „To nie ze mną” zadebiutuje w stacji w październiku
Kanały Grupy Kino Polska w ofercie nowego pakietu T-Mobile „Magenta dom”
Kanały Grupy Kino Polska w ofercie nowego pakietu T-Mobile „Magenta dom”
Kino Polska TV z 16 proc. wyższymi wpływami i 12,7 mln zł zysku, tylko Zoom TV na minusie
Kino Polska TV z 16 proc. wyższymi wpływami i 12,7 mln zł zysku, tylko Zoom TV na minusie
Kino Polska TV z rekordowymi wpływami i zyskiem, mocno w górę Stopklatka
Kino Polska TV z rekordowymi wpływami i zyskiem, mocno w górę Stopklatka
Stopklatka i Zoom TV w ofercie FilmBox+
Stopklatka i Zoom TV w ofercie FilmBox+
Kino Polska TV podwoiło zysk, Stopklatka z największym wzrostem wpływów
Kino Polska TV podwoiło zysk, Stopklatka z największym wzrostem wpływów
Canal+ z większościowym pakietem udziałów w SPI International
Canal+ z większościowym pakietem udziałów w SPI International
Operatorzy rejestrują TVN24 dzięki zagranicznej koncesji
Operatorzy rejestrują TVN24 dzięki zagranicznej koncesji
Kino Polska TV ze wzrostem wpływów o 20 proc. i podwojonym zyskiem, Stopklatka TV na plusie
Kino Polska TV ze wzrostem wpływów o 20 proc. i podwojonym zyskiem, Stopklatka TV na plusie
Kino Polska TV: wpływy wzrosły o 12 proc., 6,5 mln zł zysku, bez dywidendy za ub.r.
Kino Polska TV: wpływy wzrosły o 12 proc., 6,5 mln zł zysku, bez dywidendy za ub.r.
Wzrosły wpływy i zysk Kino Polska TV. Stopklatka na plusie, Zoom TV z większą stratą
Wzrosły wpływy i zysk Kino Polska TV. Stopklatka na plusie, Zoom TV z większą stratą
Wpływy Grupy Kino Polska TV wzrosły w III kwartale o 23 proc. dzięki Filmboxowi i licencjom, w dół Stopklatka i Zoom TV
Wpływy Grupy Kino Polska TV wzrosły w III kwartale o 23 proc. dzięki Filmboxowi i licencjom, w dół Stopklatka i Zoom TV
Konkurs „Szukamy polskiego Rexa” promuje nowy serial Stopklatki „Hudson i Rex”
Konkurs „Szukamy polskiego Rexa” promuje nowy serial Stopklatki „Hudson i Rex”
Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV: Media to biznes autokratyczny, a nie demokratyczny
Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV: Media to biznes autokratyczny, a nie demokratyczny
Kino Polska TV ze wzrostem wpływów i zysku. Stopklatka TV wyszła na plus
Kino Polska TV ze wzrostem wpływów i zysku. Stopklatka TV wyszła na plus
Kino Polska TV ze wzrostem wpływów o 35 proc. i 18,5 mln zł zysku. „Nie przewidujemy negatywnego wpływu pandemii”
Kino Polska TV ze wzrostem wpływów o 35 proc. i 18,5 mln zł zysku. „Nie przewidujemy negatywnego wpływu pandemii”
Kino Polska TV SA z biblioteką produkcji z portfolio The Walt Disney Company
Kino Polska TV SA z biblioteką produkcji z portfolio The Walt Disney Company