W Stor9 Olga Gralińska odpowiada za tworzenie oraz koordynowanie kompleksowych projektów współpracy i kampanii z influencerami. Do jej obowiązków należy także dbanie o najwyższą jakość projektów z zakresu influencer marketingu oraz utrzymywanie doskonałych relacji z kluczowymi klientami. Olga będzie również wspierać zespół w kontaktach z przedstawicielami marek i influencerami.
- Wkraczamy w kolejny etap rozwoju naszego działu influencer marketingu. Obecność Olgi nie jest przypadkowa – jest wybitną specjalistką w tej dziedzinie z ogromnym doświadczeniem współpracy zarówno z największymi nazwiskami, jak i mniejszymi influencerami. Wierzymy, że w oparciu o jej wiedzę i umiejętności nasze usługi i serwis wzniosą się na jeszcze wyższy poziom - mówi Marek Myślicki, chief growth officer w Stor9.

Olga Gralińska zastąpiła Marcelinę Woźniak, która odeszła z agencji.
Przez blisko 11 lat Olga Gralińska była odpowiedzialna za działania z obszaru digital marketingu marki Play, gdzie wprowadziła i rozwijała jedną z największych platform influencerskich na rynku – TeamPlay oraz współkoordynowała długofalowe współprace z ponad 50 twórcami.











