Strategia cenowa British Airways w Europie

Linie lotnicze British Airways rozpoczęły w całej Europie kampanię promocyjną nowych cen połączeń do Londynu Gatwick.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Jest to kolejny etap strategii mającej na celu regularne upraszczanie i uelastycznianie oferty British Airways. Wprowadzając systematyczne udogodnienia w taryfach i serwisach, British Airways dostosowuje się do zmian na rynku lotniczym i rosnących wymagań pasażerów, podano w komunikacie. W ramach obecnie prowadzonej w całej Europie kampanii British Airways  obniżyły ceny biletów do Londynu Gatwick. Najniższa cena połączenia z Krakowa do Londynu została zmniejszona o ponad 60%. Teraz taryfy rozpoczynają się od już od 50 zł.  W całej Europie do marca 2007 roku dostępnych będzie blisko 2 miliony miejsc w najkorzystniejszych cenach.

Kampania promocyjna skierowana do mieszkańców Krakowa i Małopolski prowadzona jest w początkowej fazie on-line - głównie Onet.pl wspomagany przez słowa kluczowe na Google. Działania promocyjne będą trwały do końca sierpnia.

Akcję wspierają działania PR.

Za zakup mediów odpowiedzialny jest Zenith Optimedia a kreacje kampanii stworzyła agencja Bartle Bogle Hegarty z Londynu.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"