Stratosfera wychodzi z Brand New Galaxy

Od lutego agencja Stratosfera działa poza holdingiem Brand New Galaxy. O zmianie miała zadecydować "odmienna strategia rozwojowa".

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Stratosfera wychodzi z Brand New Galaxy
Management Stratosfery: Agnieszka Grynkiewicz, Monika Kowalewska, Krzysztof Najder

Stratosfera została włączona do Brand New Galaxy w maju 2018 roku. Brand New Galaxy przejęło 85 wtedy proc. udziałów agencji od jej współzałożyciela Krzysztofa Najdera. Pozostałe 15 proc. należy do Agnieszki Grynkiewicz, managing partnera.

- Wyjście Stratosfery z Brand New Galaxy wynika z potrzeby eksploatacji odmiennych przestrzeni biznesowych, które obu podmiotom pozwolą dostarczać wyspecjalizowane usługi w różnych obszarach - podano w komunikacie.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/brand-new-galaxy-kupuje-content26-amerykanska-agencja-e-commerce ##

Stratosfera poza Brand New Galaxy

Holding Brand New Galaxy koncentruje się obecnie na globalnym skalowaniu oferty e-commerce i digital, a działająca od 1997 roku Stratosfera specjalizuje się z kolei w tworzeniu strategii marketingowych i brandingowych.

- Zarówno Galaktyka jak i Stratosfera przez ostatnie dwa lata wiele się od siebie nauczyły. Pozostajemy w dobrych relacjach, realizując dalej wspólnie kilka bardzo ciekawych projektów. Jednocześnie życzymy Stratosferze i Krzysztofowi sukcesów w jej niezależnym rozwoju - komentuje zmiany Jakub Krawczyk, chief operating officer Brand New Galaxy.

- Galaktyka to nie tylko świetna firma, która była naszym domem przez trzy lata, ale przede wszystkim fantastyczni ludzie. Wyjście z Galaktyki wydaje mi się ze względu na naszą obecną różnicę specjalizacyjną właściwym biznesowo krokiem, ale naprawdę żałuję, że będę się z nimi teraz rzadziej spotykał - dodaje Krzysztof Najder, założycie Stratosfery.

W Brand New Galaxy pozostają kompetencje badawcze, dotychczas dostarczane przez Stratosferę. Wzmocnią one ofertę spółki Spacecamp, w której zgłębiana będzie metodologa projektowania user experience oraz analityka zachowań i doświadczeń klienckich.

Nowo utworzonym w Spacecamp działem customer experience zarządza Artur Puszkiewicz, raportując bezpośrednio do Alicji Miłuńskiej, managing director w Spacecamp.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/life-on-mars-dom-produkcyjny-fashion-beauty-adam-balcerek-daniela-dinh ##

Brand New Galaxy na rynku od 2017 roku

Grupa Brand New Galaxy została uruchomiona w 2017 roku przez niemiecki fundusz Nomad Management i grupę biznesmenów. Pod koniec ub.r. dołączył do nich Piotr Morkowski, poprzednio właściciel i szef agencji Interactive Solutions kilka lat temu przejętej przez Saatchi&Saatchi.

Jesienią 2019 roku Piotr Morkowski kupił udziały Brand New Galaxy od Nomad Management i przeniósł je go holenderskiego BNG Holding. Pod koniec grudnia ub.r. posiadane udziały Brand New Galaxy do holenderskiej spółki przeniósł Michał Rusiecki, (kupił je w lipcu ub.r. za 5,5 mln zł).

Natomiast Olga Adamkiewicz pod koniec grudnia zbyła posiadane udziały na rzecz spółki i zgodziła się na umorzenie ich bez wypłaty wynagrodzenia. Na początku br. Adamkiewicz odeszła z zarządów wielu spółek grupy Brand New Galaxy, ponieważ została szefową komunikacji sztabu wyborczego Szymona Hołowni. We wrześniu ub.r. objęła stanowisko chief growth officer w firmie e-commerce’owej Artgeist.

Stratosfera w 2019 roku odnotowała wzrost przychodów sprzedażowych z 645,7 tys. zł do 3,09 mln zł, kosztów operacyjnych z 692,3 tys. zł do 2,96 mln zł, wyniku operacyjnego z 33,2 tys. zł straty do 153,2 tys. zł zysku i wyniku netto z 35,7 tys. zł straty do 132,2 tys. zł zysku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z kolejnym teledyskiem

Świąteczna piosenka Radia 357 z kolejnym teledyskiem

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"