Maskotki "Strażnicy świeżości" do zdobycia w nowym programie lojalnościowym sieci Spar

W sklepach pod szyldem Spar oraz Piotr i Paweł (obie należą do sieci Spar) 19 sirpnia ruszyła akcja lojalnościowa "Strażnicy świeżości". W zamian za zrobione zakupy będzie można otrzymać pluszaka za jeden grosz lub za 19,99zł.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W ramach programu  "Strażnicy świeżości" klienci sklepów Spar oraz Piotr i Paweł za znaczki otrzymywane po dokonaniu zakupów będą mogli zdobywać pluszaki - Strażników Świeżości - Pomidora Wizjana, Jabłko Pakusia, Paprykę Genia, Kiwi Wyjka, Ananasa Znikodema, Pomarańczę Dorcię, Czosnka Toperka oraz Gruszkę Uszkę.

grafika
grafika

Za wydanie 1500 zł można otrzymać maskotkę za 1 grosz, za 750 zł - kupić zabawkę w cenie 19,99 zł.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/siec-wasz-sklep-spar-ponad-210-sklepow-komentarz ##

Zasady akcji Spar "Strażnicy świeżości"

Klienci otrzymają specjalne karty kolekcjonerskie na znaczki – aby odebrać nagrodę muszą zebrać ich 50, by otrzymać pluszaka za 1 grosz lub skompletować 25 znaczków, by odebrać go za 19,99 zł. Maskotki można kupić także w cenie regularnej – za 49,99 zł. Jeden znaczek to 30 zł wydane w sklepie Spar lub Piotr i Paweł. Za zakup produktów Przyjaciół Strażników Świeżości (z rotacyjnej, cotygodniowej oferty)  klienci otrzymają dodatkowe znaczki.

grafika
grafika

Akcja lojalnościowa potrwa do 1 grudnia 2020 roku. Pluszaki będzie można odbierać jeszcze dwa tygodnie po skończeniu akcji.

Co tydzień w okresie trwania akcji w ofercie sklepów Spar oraz Piotr i Paweł znajdzie się 9 różnych produktów Przyjaciół Strażników Świeżości – będą o nich informować m.in. plakaty, wobblery oraz specjalne oznaczenia stref produktów Przyjaciół.

Jak wyjaśnia Rob Philipson, członek zarządu Spar Group, akcja "Strażnicy świeżości" ma na celu budowanie w najmłodszych zdrowych nawyków żywieniowych

- Chcemy być wsparciem dla rodziców w kreowaniu zdrowych nawyków żywieniowych u dzieci. Wierzymy, że wybrane artykuły spożywcze - które będą zmieniały się co tydzień - sprawią, że nasze pociechy będą chciały częściej sięgać po zdrowe produkty i próbować nowych smaków - komentuje Philipson.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/eurospar-pierwszy-sklep-warszawa ##

Spar to kolejna sieć handlowa, która wprowadza program lojalnościowy, w ramach którego klient zdobywa zabawkę za zakupy o określonej kwocie. Biedronka prowadziła w przeszłości akcję "Gang Świeżaków", której kontynuacją był "Gang Słodziaków". W Lidlu za zakupy można było otrzymać Lidlaki. Pluszaki za zakupy oferowały także sieci Stokrotka i Netto.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"