Sukces gazety Hip-Hop

Hip-Hop zwiększa nakład, nowy kanał sprzedaży i w ZKDP

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Począwszy od numeru styczniowego, miesięcznik Hip-Hop ukazuje  się w nakładzie 20 tysięcy egzemplarzy i dystrybuowany jest poprzez większość liczących się kolporterów prasowych, a także we wszystkich sklepach CROPP TOWN. 

"Od dawna obserwowaliśmy rynek pism muzyczno - młodzieżowych i doszliśmy do wniosku, że są one bardzo efektywnym medium za pomocą którego można skutecznie komunikować się z młodzieżą. Od roku współpracowaliśmy z wieloma pismami, ale najbliżej z Hip-Hop.pl - zarówno pismem jak i portalem internetowym. Dziś postanowiliśmy rozszerzyć te współpracę, by za pomocą sprawdzonego tytułu wspierać wszystkich młodych ludzi, którzy zaangażowani są w tworzenie tak szerokiej kultury masowej, jaką niewątpliwie jest kultura hip-hop'owa" - mówi Mariusz Kozak - Zagozda, dyrektor marketingu LPP, i dodaje: "Co prawda szeroka współpraca z Hip-Hop.pl jest jeszcze w trakcie planowania i przygotowań, ale już dziś możemy zadeklarować duże wsparcie dla tego tytułu. Nie zamierzamy poprzestać na jednej gazecie - będziemy współpracować także z innymi, ale na innych zasadach. Cropp za pomocą magazynów chce wspierać wszelkie działania młodych ludzi na polu sportów ekstremalnych, graffiti, break dance oraz wszystkiego co wiąże się z Hip-Hop'em, nowymi trendami oraz szeroko rozumianą kulturą ulicy " - mówi Kozak-Zagozda.

Pismo funkcjonuje na rynku wśród wielu tytułów o podobnej nazwie i tematyce. Od nowego roku wyróżnia je zdecydowanie najniższa cena (2,9zł) oraz niebawem fakt członkostwa w ZKDP.

"Zdarza się, że media plannerzy z domów mediowych niejednokrotnie mieli problemy z jednoznaczną identyfikacją Pisma Hip-Hop.pl. Zbliżone nazwy magazynów często wprowadzały ich w błąd, dlatego min. wprowadzamy tak duże zmiany, by nasza gazeta była rozpoznawalna bez problemu. Ponieważ kultura Hip-Hop już dawno przestała być niszowa i stała się zjawiskiem masowym, postanowiliśmy tak zmienić magazyn, by docierał do jak najszerszej grupy czytelników - stąd tak duża obniżka ceny, natomiast jeszcze w tym roku mamy zamiar podnieść nakład pisma" - mówi Konrad Spoczyński, sales manager domu sprzedaży mediów ARBOmedia - podmiotu reprezentującego redakcję na rynku mediowym.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online