“Sukces” i “Przekrój” promowane kampanią za 2 mln zł

Wydawnictwo Przekrój rozpoczęło działania promocyjne dla swoich dwóch tytułów: miesięcznika „Sukces” i tygodnika „Przekrój”. Budżet kampanii wynosi około 2 miliony zł.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Kampania promująca najnowszy, wrześniowy numer „Sukcesu” trwała przez pierwszą połowę bieżącego miesiąca. Działania objęły emisję reklam w 102 stacjach radiowych, działania z wykorzystaniem outdooru w największych miastach Polski oraz ekspozycję miesięcznika przy kasach w salonach HDS.

Z kolei 20 września ruszy kampania promocyjna „Przekroju”, która wspierać będzie cztery kolejne numery tygodnika. Akcja będzie miała związek z wprowadzaniem nowego layoutu pisma i zmianach w jego zawartości (więcej na ten temat). Działania realizowane pod nowym hasłem tygodnika: „Pismo z charakterem”, obejmą telewizję (TVP 1, TVP 2, TVN, TVN 24, kanały z port folio At Media), a także rozgłośnie radiowe, internet i kina.

- Od kilku tygodniu obserwujemy wzrost sprzedaży obydwu naszych pism i mamy nadzieję, że kapania pomoże utrzymać tę tendencję na dłużej - mówi nam Agata Stremecka, dyrektor marketingu i promocji w Wydawnictwie Przekrój.

Kreację kampanii „Przekroju” przygotował duet Filip Jasieński i Przemysław Słodkowski- Struzik, a spot został nakręcony przez Film Reaktor. Za zakup mediów do obu kampanii odpowiadał dom mediowy Value Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"