Sukces telewizji Fox Kids

Fox Kids najpopularniejszą stacją dla dzieci i młodzieży

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

We wrześniu telewizja Fox Kids była najpopularniejszą stacją wśród kanałów z ofertą skierowaną do dzieci i młodzieży. W paśmie od 6-ej do 24-ej telewizję Fox Kids oglądało średnio 57 421 osób w wieku 4+.

44% wzrost widowni we wrześniu w porównaniu do I półrocza 2003 to efekt: znacznego powiększenia zasięgu, ciągłego wprowadzania do ramówki nowości programowych, stworzenia nowego pasma dla starszej widowni (Ąródło: AGB Polska - 09/2003) - czytamy w komunikcie nadawcy.

"Od sierpnia widoczny był silny wzrost widowni telewizji Fox Kids. W obecnym roku znacznie zwiększyliśmy nasz zasięg dzięki współpracy z czołowymi operatorami telewizji kablowej takimi jak: Vectra S.A., Multimedia Polska oraz Stream Communications. Tym samym Fox Kids umocnił swoją pozycję kanału o największym zasięgu skierowanym do widowni 4 - 15 lat. Od września wydłużyliśmy czas nadawania kanału z 22-ej do 24-ej, co pozwoliło nam na stworzenie specjalnego bloku programowego w godzinach 21:00-24:00, które zadowoli zwłaszcza młodzież i starszych widzów, m.in. miłośników klasyki komiksu. W ostatnim miesiącu ponad 4,5 mln osób obejrzało nasze programy. Udział w oglądalności wśród dzieci 4-15 osiągnął poziom 5%, a wśród dzieci z miast >50tys - 9,6%. We wrześniu widzowie Fox Kids przez ponad godzinę dziennie oglądali telewizję Fox Kids (75min - dzieci 4-15)" - powiedział Maciej Bral - Dyr. Ds. Marketingu i Dystrybucji Fox Kids Europę Ltd.

Najchętniej oglądanymi bajkami we wrześniu były: "Odlotowe Agentki" (widownia - 196 551 osób 4+), "Oggy i Karaluchy" (widownia - 188 008 osób 4+) i nowy serial w ramówce Fox Kids - "Ach ten Andy" (widownia - 167 881 osób 4+).

Telewizja Fox Kids to kanał tematyczny, który dobudowuje unikalny zasięg w kampaniach reklamowych. Jako medium wspierające może dostarczyć od 3 - 13 % unikalnej widowni dziecięcej, której nie można zdobyć w żadnym ogólnopolskim kanale telewizyjnym (dzieci 4-15 z miast>50tys).

"Przede wszystkim cieszy nas fakt, że nasi Klienci szeroko korzystają z zasobów Fox Kids: silny kanał telewizyjny, Internet, prasa - multimedia pod tą samą marką, ale też zasoby programowe, produkcja spotu w stylu kanału, licencje na postaci z bajek. Wszystkie te elementy użyte razem przyniosły znakomite efekty - czego dowodem są kolejne realizowane projekty"- powiedział Marcin Boroszko - Dyrektor Zarządzający At Media - Domu Sprzedaży Kanałów Tematycznych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów