Sukces tvn

Nowatorska kampania "Kropek" sukcesem marketingowym wszystkich firm biorących w niej udział

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Telewizja tvn, we współpracy z holenderską firmą TV Miles oraz polskimi partnerami, firmami: Idea, Kodak, Shell, Unilever oraz Super Express zakończyła kampanię "Kropek". Celem tej nietypowej, interaktywnej akcji marketingowej była promocja programu tvn oraz popularyzacja zagadnień, związanych z poszczególnymi programami a także podniesienie poziomu sprzedaży produktów oferowanych przez firmy biorące w niej udział. Kampania trwała od 1 października do 17 listopada.

"Kropki" były dystrybuowane z wybranymi produktami firm biorących udział w kampanii. Łącznie rozprowadzono 9 500 000 "Kropków" w salonach Ideii, na stacjach Shell, w punktach sprzedaży Kodak Express, z produktami z serii Domestos oraz z czwartkowym wydaniem Super Expressu.

Na rzecz akcji "Kropek" telewizja tvn wyprodukowała i wyemitowała 9 rodzajów spotów promocyjnych oraz 36 programów "Kropek", podczas których odbywało się losowanie nagród. Ufundowano 612 nagród, w tym: 6 samochodów, 36 aparatów fotograficznych, 36 wycieczek, 6 skuterów, 36 rowerów, 6 telewizorów, 36 zestawów kosmetyków, 36 zegarków, sprzęt AGD, zestawy POP, bony paliwowe.

Akcja spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem widzów, którzy chętnie angażowali się w zabawę z "Kropkiem". Uznali ten rodzaj aktywności marketingowej za ciekawy i nowatorski technologicznie. Przykładanie "Kropka" do ekranu telewizora okazało się ekscytujące a zaproponowane hasło "Przygarnij kropka" chwytliwe. W zabawę z "Kropkiem" angażowały się całe rodziny.

- tvn po raz kolejny udowodniła, że jest liderem na rynku polskich mediów we wprowadzaniu nowatorskich i oryginalnych rozwiązań nie tylko programowych ale także marketingowych - mówi Marek Szafarz, dyrektor marketingu tvn.

Wszyscy partnerzy ocenili Akcję jako niezwykle efektywną i nowatorską oraz wyrazili zainteresowanie przeprowadzeniem jej drugiej edycji.

Kampanie tego typu przeprowadzone zostały z sukcesem przez TV Miles również w: Niemczech, Rumunii, Australii i na Węgrzech.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów