Superbrands on-line o podróbkach

65% z nas kupiło kiedyś podróbkę, co trzeci nie uważa tego za powód do wstydu. 29% Polaków przebadanych na zlecenie Superbrands Polska postrzega podróbkę jako kopię, a 8% uważa ją za „tańszy zamiennik”. 41% osób, które kiedykolwiek kupiły nielegalną kopię, motywuje swój wybór niższą ceną przy braku istotnych różnic w jakości.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

A przecież budowa marki to praca, czas i niemałe pieniądze. Co zrobić, żeby te inwestycje pracowały na nasz, a nie obcy, rachunek?

4 października o godz. 20.00 w programie Webcaster eksperci: Agnieszka Gozdek, brand strategy directora w dziale strategii agencji Isobar Polska; Paweł Nizińskiego, CEO better i mec. Mariusz Kondrat z kancelarii prawnej Kondrat będą rozmawiać o tym, jakie marketingowe, biznesowe oraz prawne kroki można podjąć, aby stworzyć markę odporną na kopiowanie.

Aby obejrzeć debatę na żywo, bezpłatnie, należy zarejestrować się na stronie:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu