Superpolisa zaprasza do współpracy agentów

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa Superpolisy, zajmującej się porównywaniem i sprzedażą ubezpieczeń. Celem firmy jest zaproszenie agentów ubezpieczeniowych do współpracy w ramach ogólnopolskiej sieci partnerskiej. Kreację przygotowała agencja Chimney.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Przez dwa miesiące emitowany będzie 15-sekundowy spot, którego bohaterem jest brand hero Superpolisy - pies Spox. Przekaz kierowany jest przede wszystkim do agentów ubezpieczeniowych, gotowych samodzielnie prowadzić działalność w ramach ogólnopolskiego systemu franczyzowego lub partnerskiego, jak również na zasadach niezależnego doradcy.

Filmy emitowane będą w dwóch blokach Telewizji Polsat: w „Poranku z Polsat News” (wyświetlanym równolegle także na głównej antenie Polsatu) oraz w późniejszych godzinach w Polsat News i Polsat News 2.

Kreację przygotowała agencja Chimney. Planowanie i zakup mediów firma przeprowadziła we własnym zakresie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela