„Światowi Giganci” w ofercie Banku Pocztowego

2 lipca br. Bank Pocztowy wprowadził do swojej oferty produkt strukturyzowany w formie grupowego ubezpieczenia na życie i dożycie „Światowi Giganci”. Równocześnie wycofana została lokata 24 miesięczna - „Zysk co miesiąc”.  „Światowi Giganci” to rozszerzenie oferty Banku Pocztowego w zakresie długoterminowego  lokowania oszczędności. Jest to  produkt strukturyzowany stworzony przy współpracy z Open Life TU Życie S.A., adresowany do osób, które poszukują możliwości osiągnięcia wyższego zysku w porównaniu ze standardową lokatą bankową.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Okres ubezpieczenia określony jest na 2 lata. Do naliczania potencjalnego zysku wykorzystany zostaje koszyk 20 globalnych, dobrze rozpoznawalnych marek (m.in. Adidas, Apple, Toyota, Samsung). Zdywersyfikowany wachlarz spółek pod względem branży przemysłu, jak i geograficznym zwiększa szansę na uzyskanie dobrych wyników finansowych. Czas, kiedy można przystąpić do ubezpieczenia (czyli pierwszy okres subskrypcji) w przypadku tego produktu wynosi 1 miesiąc: od 2 do 31 lipca 2012 r. Minimalna kwota wystarczająca do rozpoczęcia inwestycji wynosi 3 tys. zł.

„Światowi Giganci” są nowością w naszej ofercie. Produkt zapewnia możliwości inwestycyjne dla osób, które akceptują aktywniejsze formy lokowania pieniędzy, niż w przypadku standardowej lokaty lub konta oszczędnościowego. Zaletą „Światowych Gigantów” jest gwarancja minimalnego zysku na poziomie 4% w całym okresie ubezpieczenia (24 miesiącach), przy jednoczesnym zachowaniu 100% gwarancji zwrotu wpłaconego kapitału – mówi Karolina Stefanowicz, zastępca Dyrektora Departamentu Sprzedaży Bankowości Pocztowej.

Potencjalny zysk naliczany jest codziennie i jego wysokość zależy od tego, czy wszystkie spółki z koszyka znajdą się poniżej czy powyżej ustalonych poziomów wyceny. Maksymalny zysk po 2 latach może wynieść 30%.

Z produktu można skorzystać tylko w sieci własnej Banku Pocztowego – Placówkach, w tym w Mikrooddziałach. Bank na swojej stronie udostępnił linki do notowań spółek oraz wzór do obliczania rezultatów inwestycji.

Partnerem Banku przy wdrożeniu ubezpieczenia na życie i dożycie „Światowi Giganci” jest znane na polskim rynku Open Life Towarzystwo Ubezpieczeń Życie S.A. – Cieszy nas nawiązanie współpracy z Bankiem Pocztowym, szczególnie, że to obecnie jedyny produkt strukturyzowany w ofercie tej instytucji –  mówi Piotr Nowak, członek Zarządu Open Life TU Życie S.A. – Oddajemy w ręce klientów produkt będący idealnym uzupełnieniem dobrze zaplanowanego i zdywersyfikowanego portfela – dodaje.

Nie jest to jedyna zmiana w ofercie Banku Pocztowego. Bank 2 lipca wycofał lokatę 2-letnią o stałym oprocentowaniu „Zysk co miesiąc”. Klienci nadal mogą skorzystać z lokaty 24-M o oprocentowaniu zmiennym w wysokości 5%.

Dla Klientów, którzy cenią sobie metody oszczędzania przynoszące z góry określony, gwarantowany zysk Bank Pocztowy posiada szeroką ofertę produktów depozytowych. Składają się na nie: Pocztowe Konto Oszczędnościowe, którego oprocentowanie może wynieść nawet 6% w skali roku, a także lokaty terminowe i internetowe o długości od 10 dni do 2 lat. Minimalna kwota wystarczająca do założenia lokaty wynosi 500 zł.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu