W rankingu najchętniej oglądanych programów telewizyjnych tradycyjnie króluje serial „M jak miłość” w TVP 2 z oglądalnością 8,8 mln widzów (emitowany 9 kwietnia 2007 r.), którego udział w telewizji wyniósł 48,2%. Na drugim miejscu znalazł się polski film „Zróbmy sobie wnuka” nadawany na Polsacie - 9 kwietnia z oglądalnością 6,3 mln. Na trzecim miejscu, podobnie jak w zeszłym roku, był serial „Na dobre i na złe” (8 kwietnia 2006 r.), który oglądało prawie 5,5 mln widzów.
10 najchętniej oglądanych programów podczas Świąt Wielkanocnych (7 – 9 kwietnia 2007 r.)
OpisStacjaDataAMRM JAK MILOSC /TELENOW.POL./TVP209.04.078799367ZROBMY SOBIE WNUKA /FILM FAB.POL./Polsat09.04.076303332NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./TVP208.04.075473494PLEBANIA /TELENOW.POL./TVP109.04.075467745WIADOMOSCITVP109.04.075271321JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/TVP109.04.075148864KLAN /TELENOWELA POL./TVP109.04.075094473TELEEXPRESSTVP109.04.075085075SZANSA NA SUKCES /KONKURS MUZ./TVP208.04.074919637JAN PAWEL II /SER.POL.USA WLOS./TVP107.04.074858344

Święta Wielkanocne 2006
OpisStacjaDataAMRM JAK MILOSC /TELENOW.POL./TVP217.04.068875630PASJA /FILM HIST.USA/TVP115.04.067497576NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./TVP216.04.065952153SZANSA NA SUKCES /KONKURS MUZ./TVP216.04.065455427TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./TVN16.04.065421932WIADOMOSCITVP115.04.065195476ZLOTOPOLSCY /TELENOWELA/TVP216.04.064506647ASTERIX I OBELIX MISJA KLEOPATRA /FILM FAB.NIEM.FRANC./TVP116.04.064439052SAMI SWOI /KOM.POL./Polsat17.04.064356808TELEEXPRESSTVP115.04.064266722
Pod względem udziałów głównych graczy na rynku telewizyjnym w stosunku do poprzednich Świąt Wielkanocnych wzrost odnotowały stacje: Polsat o 4,17 punktu procentowego (udział w tegoroczne Święta wyniósł 20,17%) i TVN o 0,20 punktu procentowego (17,46%). Spadek odnotowały stacje: TVP 1 o 1,96 punktu procentowego ( do 22,71%) i TVP 2 o 3 punkty procentowe (do 19,11%)

Grupa wiekowaData/StacjaTVP1PolsatTVP2TVN407.04.0723,53%17,77%17,60%17,33%408.04.0721,51%20,90%19,58%19,39%409.04.0723,23%21,36%19,83%15,71%Wielkanoc 200722,71%20,17%19,11%17,46%
Polsat zanotował natomiast największe udziały w komercyjnej grupie docelowej 16-49 spośród wszystkich stacji w trakcie świątecznego, przedłużonego weekendu: 23,15% w porównaniu do 21,09% w TVP1, 19,08% TVN i 17,06% TVP2 (średnie udziały sobota-poniedziałek).
Grupa wiekowaData/StacjaPolsatTVP1TVP2TVN16-4907.04.0721,16%21,43%15,23%19,69%16-4908.04.0724,24%19,62%17,93%20,23%16-4909.04.0723,67%22,28%17,65%17,48%Wielkanoc 200723,15%21,09%17,06%19,08%











