System dla marketingu, który jest rozwijany z marketerami

Prosumenckie podejście do projektowania daje niezwykłe efekty. W rozwój iPresso angażowani są klienci i potencjalni użytkownicy systemu.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Najpierw szukamy bólu. To specjaliści ds. marketingu, PR, managerowie, ludzie agencji reklamowych coraz częściej zwracają uwagę na rosnącą trudność w zarządzaniu licznymi aplikacjami, systemami i portalami. Czasem chodzi o kwestie koordynowania działań i informacji, czasem o bardzo konkretne czynności np. praca z dużą ilością monitorowanych kontaktów. To właśnie ta część iPresso została ostatnio poddana głębszej analizie. Dużym problemem jest efektywne zarządzanie ogromną bazą kontaktów. Niezależnie od wielkości firmy kłopot zawsze jest z wyciągnięciem danych dotyczącej wybranej w danej chwili grupy osób spośród całej naszej bazy. W niektórych systemach proste odnalezienie kluczowych kontaktów trwa zdecydowanie za długo.- Wspólnie z użytkownikami postanowiliśmy coś z tym zrobić - mówi Marek Wałach, UX Designer z zespołu iPresso firmy encja.com S.A.

Pokaż nam jak pracujesz i zmieńmy to na lepsze. - Obserwowaliśmy jak ludzie pracują w różnych systemach przy zarządzaniu bazami kontaktów. Prosiliśmy ich o wskazanie miejsc, które są najbardziej uporczywe i czynności najbardziej frustrujących. Zebraliśmy opinie, zdjęcia i komentarze. Następnie przystąpiliśmy do szukania rozwiązań najbardziej przyjaznych i efektywnych - mówi Michał Wojciechowski z encja.com. Na tej podstawie przygotowane zostały projekty, papierowe makiety i ostatecznie prototypy. Po etapie testów najlepszy wariant jest wdrażany do iPresso. Satysfakcja gwarantowana. Prosumencki rozwój systemu daje świetne efekty. System iPresso rozwija się w kierunku wyznaczanym przez użytkowników, co daje satysfakcję przede wszystkim klientom, którzy szybko widzą efekty swoich sugestii zmian i mogą pracować z narzędziem dopasowanym do swoich potrzeb. Zespół iPresso ma masę satysfakcji widząc zadowolonych użytkowników, chętnie angażujących się w opiniowanie i kontakt z projektantami systemu.

Co to jest iPresso? To system integrujący wiele usług i funkcji marketingowych w jednym miejscu m.in. e-mailing, e-PR, Marketing Automation, monitoring mediów i internetu, zarządzanie profilami społecznościowymi, social CRM, marketing CRM i wiele innych. System działa w: firmach (m.in. Wawel SA, Budimex SA), miastach (m.in. Katowice, Sosnowiec) oraz uczelniach wyższych (Uniwersytet Śląski). Dogodny sposób rozliczania w formie SaaS sprawia, że korzystać mogą z niego nie tylko największe firmy, ale również np. dynamiczne startupy.

Kto to jest prosument? Konsument, który angażuje się w rozwój produktów. Ma doświadczenie i wiedzę w korzystaniu z produktów, a opiniami chętnie się dzieli. To konsument aktywny i zaangażowany.

Kontakt dla mediów: Michał Wojciechowski Prezes Zarządu encja.com S.A. tel. +48 662 08 12 91 michal@encja.com Dodatkowe materiały: iPresso.pl Facebook SlideShare Blog iPresso  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online