Vanish poprzez realizowane działania chce uświadomić jakie ilości wody pochłania produkcja ubrań oraz motywuje do
- Przyszedł czas, aby to właśnie marki były ambasadorami dobrych zmian dla ludzi i środowiska i uwrażliwiały konsumentów na istotne społeczne tematy. Społeczna odpowiedzialność biznesu to w naszej firmie bardzo istotny obszar, zarówno w działaniach wewnętrznych - wokół naszych produktów, jak i w tym co komunikujemy na zewnątrz - podkreśla Katarzyna Krzyżewska, marketing manager RB.
Vanish kolejny sezon wspiera świadomość ekologiczną i uświadamia konsumentom, że warto dbać o już posiadane ubrania i pielęgnować je, by służyły nam jak najdłużej.
Wiosenny konkurs „Szafa pełna wspomnień” trwa do 2 czerwca 2021 r, a zgłaszać się do niego można na dwa sposoby: publikując na Instagramie zdjęcie w ubraniu, które wiele znaczy z #SzafaPelnaWspomnien oraz oznaczając w poście @vanish_polska lub przedstawiając na vanish.pl historię ubrania, które wiele znaczą.

Nagrodami w konkursie są pralki Samsung i parownice Tefal.
Za organizację i promocję konkursu odpowiada agencja Columbit.











