Szef Google potwierdza, że umowa z Yahoo wejdzie w życie

Dyrektor wykonawczy Google Eric Schmidt ponownie stwierdził, żeniezależnie od decyzji regulatorów rynku, z początkiem październikajego firma zamierza wprowadzić w życie umowę reklamową z Yahoo.

km
km
Udostępnij artykuł:

W trakcie konferencji prasowej w siedzibie Google Schmidtoświadczył, że zgoda regulatorów nie jest Google i Yahoo taknaprawdę potrzebna - informuje serwis CNET.

"Moim zdaniem, z uwagi na to że jest to komercyjna umowa, mamywybór kiedy będziemy chcieli ją wprowadzić" - mówił Schmidt,przypominając jednocześnie, że Google i Yahoo z własnej woli dałyregulatorom około 120 dni na jej zbadanie.

Jednak dalsze opóźnienia mogłyby być zbyt kosztowne dla obufirm. "W naszej branży czas to pieniądz" - stwierdził szefGoogle.

W czerwcu internetowi giganci zawarli 10-letnią umowę, w ramachktórej począwszy od października Google będzie umieszczać tekstowereklamy na stronach należących do Yahoo w USA i Kanadzie.Porozumieniu przygląda się Departament Sprawiedliwości USA, a takżeregulatorzy Unii Europejskiej.

źródło: CNET

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu