Szefowie wielkich korporacji unikają mediów społecznościowych

Prezesi największych firm na świecie rzadko posiadają konta na popularnych serwisach społecznościowych - wynika z analizy przeprowadzonej przez firmę Domo dla Forbesa.

Wojciech Borowicz
Wojciech Borowicz
Udostępnij artykuł:

W badaniu wzięto pod uwagę prezesów firm znajdujących się na liście Fortune 500.  Okazuje się, że 70 procent szefów największych korporacji świata w ogóle nie korzysta z platform społecznościowych.

Największą, choć i tak znikomą popularnością wśród prezesów wielkich firm cieszy się biznesowy serwis LinkedIn, gdzie konta posiada 25 procent ankietowanych. Facebooka używa 7,6 proc., Twittera 4 proc., a Google+ niecały 1 proc. korporacyjnych prezesów.

Z Pinterest nie korzysta natomiast nikt z Fortune 500.

- Social media to nie jest chwilowa moda. Podstawowy powód by się w nie zaangażować to fakt, że tam żyją konsumenci. Trzeba zrozumieć jak zmienia się świat. To tak jakby połowa ludzi komunikowała się przez email, a prezesi wielkich firm nie byli tym zainteresowani. - powiedział dla Forbesa Josh James, założyciel Domo.

Wojciech Borowicz
Autor artykułu:
Wojciech Borowicz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"