„Szpital” wygrał tylko z TVP2. 60 mln zł z reklam

Nowy serial paradokumentalny TVN „Szpital” oglądało średnio 1,6 mln widzów. Produkcja zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, wygrywając tylko z TVP2. Wpływy z reklam wyniosły 60,2 mln zł.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

„Szpital” nadawany był na antenie TVN w okresie od 11 lutego do 31 maja 2013 roku, w dni powszednie o godz. 17.00 (od 4 marca o godz. 16.55). Średnia widownia odcinków pierwszego sezonu paradokumentu wyniosła 1,60 mln widzów. Przełożyło się to na 15,94 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 16,40 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie największą widownię zgromadził odcinek serialu pokazany 20 lutego br. Oglądało go 1,97 mln osób.

TVN w paśmie emisji scripted-docu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie była TVP1, emitująca wówczas „Teleexpress”, „Pogodę” oraz program rozrywkowy „Jaka to melodia?”, co dało jej 25,33 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat („Malanowski i partnerzy” oraz „Dlaczego ja?”; 16,99 proc.). Za TVN uplasowała się tylko TVP2 (liczne seriale; zaledwie 4,29 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej TVN była druga, przegrywając z Polsatem.

„Szpital” to realizowany w Krakowie serial z gatunku scripted-docu, pokazujący pracę szpitalnego oddziału ratunkowego. W każdym odcinku prezentowane są dwie historie pacjentów z innymi chorobami i problemami życiowymi. Poza amatorami w serialu grają również aktorzy z teatrów (więcej na ten temat).

Drugi sezon paradokumentalnej produkcji na antenie TVN pojawi się jesienią br. (dowiedz się więcej).

Pięć topowych odcinków „Szpitala” (dane TVN)

 

Oglądalność paradokumentu na tle konkurencji

mk
Autor artykułu:
mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?