Spotify promuje album „Szprycer” Taco Hemingwaya na muralu w Warszawie

Platforma streamingowa Spotify ruszyła z kampanią outdoorową, w której promuje młodych polskich wykonawców. W pierwszej odsłonie akcji reklamowany jest „Szprycer”, nowy album Taco Hemingwaya.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania jest prowadzona w formie muralu na ścianie budynku przy ul. Waryńskiego 7 w centrum Warszawy. Spotify podkreśla, że Taco Hemingway to jeden z najpopularniejszych polskich wykonawców na tej platformie.

- Zdecydowaliśmy się na rozbudowanie kampanii, którą prowadziliśmy w kanałach społecznościowych, by promować polskich artystów - opisuje Przemek Pluta, odpowiedzialny za rozwój Spotify w Europie Środkowo-Wschodniej.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/spotify-z-3-3-miliarda-dolarow-przychodu-i-strata-390-milionow-140-milionow-uzytkownikow ##

W ciągu najbliższych miesięcy na ścianie budynku przy Politechnice pojawią się murale promujące innych polskich muzyków.

Za realizację przedsięwzięcia odpowiada agencja Ideamo. - Mural wyróżnia się na tle innych tego typu projektów kompozycją i kolorystyką, co sprawia, że przykuwa uwagę - przekonuje Łukasz Bieniek, założyciel agencji. Mural malowało 9 artystów przez dwa dni.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska