W ramach promocji, rozpoczętej dwa tygodnie temu, każdy użytkownik T-Mobile może otrzymać bezpłatnie 20 GB pakietu internetowego (musi wysłać darmowy SMS o treści BEST pod numer 80120). W przypadku użytkowników usług na kartę i mix można korzystać z tego pakietu przez 30 dni, a w przypadku abonentów - co najmniej przez pełen cykl rozliczeniowy.
W drugiej odsłonie kampanii reklamowana jest oferta dla klientów innych sieci: mogą korzystać z pakietu 20 GB przez 7 dni. Odpowiednie startery są dostępne w punktach sprzedaży T-Mobile i na stronie najlepszasiec.pl, użytkownik musi zarejestrować starter i podać swoje dane kontaktowe.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/t-mobile-polska-zasieg-lte-ponad-9-tysiecy-stacji-z-obsluga-tej-sieci ##
Ofertę wspierają reklamy z udziałem Bogusława Lindy i piosenką „Don’t worry, be happy”. Linda poprzednio reklamował T-Mobile dla Firm, a wcześniej - T-Mobile na Kartę.

Działania reklamowe obejmują telewizję, radio, prasę, internet, outdoor oraz punkty sprzedaży T-Mobile (reklamy outdoorowe, prasowe i internetowe mają osobne wersje dostosowane do różnych województw).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/adam-sawicki-i-elzbieta-wojcik-odchodza-z-t-mobile-polska-nowym-prezesem-andreas-maierhofer ##
Za kreację i produkcję reklam ATL-owych odpowiada agencja Bridge2Fun, za przygotowanie materiałów BTL - agencja ARC Worldwide, za działania w internecie - agencja Liquid Thread, za aktywności w social media - Agencja Warszawa, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy SMG Polska.











