T-Mobile wybiera firmę Ericsson do wprowadzenia rozwiązań w zakresie customer experience i billingu

  • Ericsson pomaga T-Mobile udoskonalić customer experience (zarządzanie doświadczeniami klientów) oraz efektywność operacyjną, a także ułatwia szybkie wdrażanie nowych ofert dla klientów.
  • Ericsson dostarcza Managed Services dla swojej usługi Service Agility [sprawność obsługi], włącznie z ujednoliconym naliczaniem opłat, fakturowaniem, zarządzaniem zamówieniami, katalogiem produktów i zarządzaniem relacjami z klientem (CRM)
  • Istotny krok w misji spółki Ericsson mającej na celu wsparcie operatorów, aby stawali się efektywni i faktycznie wyróżniali się na bardzo konkurencyjnym rynku

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Ericsson wygrał kontrakt z T-Mobile na udoskonalenie stosowanych procedur biznesowych i fakturowania IT w celu pobudzenia dalszego rozwoju i indywidualizacji rynkowej. Modernizacja obejmie wszystkich firmowych klientów T-Mobile i MetroPCS posiadających długoterminową umowę na usługi zarządzane dla Service Agility w oparciu o zintegrowany pakiet oprogramowania OSS/BSS spółki Ericsson.

Z tym przełomowym rozwiązaniem, T-Mobile będzie w stanie w szybki i elastyczny sposób wprowadzać nowe usługi, przyspieszając działania mające na celu zwiększenie zadowolenia klienta. Dodatkowo, klienci T-Mobile uzyskają możliwość śledzenia faktur w czasie rzeczywistym i pełną kontrolę nad zmianami w obsłudze kont. Zapewni to poprawę doświadczenia klienta oraz zmniejszenie ogólnych kosztów operacyjnych dla T-Mobile.

„Ericsson i T-Mobile mają wieloletnie wzajemne relacje, a omawiana operacja zapewni nam możliwości, jakich potrzebujemy, aby kontynuować rozwijanie cennej dla nas bazy klientów,” powiedział Neville Ray, Dyrektor ds. Technologii w T-Mobile. „Aktualna współpraca ze spółką Ericsson pozwoli udoskonalić naszą infrastrukturę i zapewni naszym klientom jeszcze lepsze doświadczenia.”

W ramach niniejszego kontraktu, Ericsson wykorzysta swoje rozwiązanie dotyczące usługi Service Agility, które obejmuje naliczanie opłat, fakturowanie, zarządzanie zamówieniami, katalog produktów i zarządzanie relacjami z klientem (CRM). Ericsson dokona integracji i będzie zarządzał operacjami w ramach tego rozwiązania.

„Service Agility umożliwia firmie T-Mobile sprawne tworzenie, wprowadzanie na rynek, dostarczanie i zarządzanie usługami w celu szybkiego wprowadzania nowych ofert,” powiedział Per Borgklint, Starszy Wiceprezes i Dyrektor Business Unit Support Solutions w spółce Ericsson. „T-Mobile uzyskuje pełny zakres korzyści związanych z rozwojem naszego pakietu oprogramowania OSS/BSS, które przekroczą oczekiwania abonentów.”

Aby spełnić wymagania klientów, operatorzy muszą dążyć do poprawienia doświadczenia klientów, pozyskania nowych dochodów i pobudzenia efektywności ekonomicznej. Dzięki spółce Ericsson operatorzy stają się bardziej operatywni, korzystając z kompleksowego, ujednoliconego pakietu oprogramowania OSS/BSS oraz światowej klasy usług konsultingowych, integracji systemów i możliwości w zakresie usług zarządzanych.

O firmie Ericsson

Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, oferuje społeczeństwu sieciowemu efektywne rozwiązania działające w czasie rzeczywistym, które pozwalają nam wszystkim swobodniej studiować, pracować i żyć w zróżnoważonych społecznościach na całym świecie.

Nasza oferta obejmuje usługi, oprogramowanie i infrastrukturę teleinformatyczną dla operatorów telekomunikacyjnych i firm z innych branż. Obecnie ponad 40 procent światowego ruchu mobilnego przechodzi przez sieci firmy Ericsson. Obsługujemy sieci klientów, z których korzysta ponad 2,5 miliarda abonentów.

Działamy w ponad 180 krajach i zatrudniamy przeszło 110 000 pracowników. Ericsson założony w 1876r., ma centralę w Sztokholmie. W 2013 roku firma osiągnęła sprzedaż netto w wysokości 227,8 mld SEK. Ericsson jest notowana na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.

Zapraszamy na:

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu