Ta lista prelegentów świadczy o tym że Search Marketing Day w Poznaniu będzie bardzo prestiżową imprezą

SearchMarketingDay.com -  największa w Europie Środkowej konferencja poświęcona marketingowi w wyszukiwarkach internetowych - zaczyna się w Poznaniu 22 maja. Zeszłoroczna edycja imprezy po raz pierwszy ściągnęła do Polski europejską czołówkę specjalistów SEO. W tym roku nazwiska prelegentów są jeszcze głośniejsze, a impreza przybieże formę dwóch równoległych konferencji poświęconych pozycjonowaniu (w jednej sali) i PPC, AdWords & Affiliate (w drugiej).

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Organizatorom udało się zaprosić do Poznania takie postaci jak Ralph “Fantomaster” Tegtmeier tworzący zaawansowane narzędzia do cloakingu, Dixon Jones z Majestic SEO, Martin MacDonald dyrektor SEO w Expedia.com, charyzmatyczny Mikkel “de Mib” Svendsen, Bob Rains z Tandler.Doerje.Partners, Russell Smith odpowiadający za oprawę treści w portalu newsowym BBC czy Magnus Bråth, specjalizujący w SEO dla branży casino w pokrelistings.com. To nazwiska stawiające Search Marketing Day (SMD) na równi z głośnymi imprezami branży SEM takimi jak SES czy SMX. Łącznie podczas pierwszego dnia konferencji uczestnicy będą mogli wybierać między 16 różnymi prezentacjami.

Wybierać, bo konferencja będzie... właściwie dwiema konferencjami. Kiedy w jednej sali prelegenci przybliżać będą tajniki pozycjonowania, na scenie drugiej sali prezentowana będzie tematyka Google AdWords (PPC) i programów afiliacyjnych. Słuchacze SearchMarketingDay.com będą mogli swobodnie przemieszczać się między salami, dobierając sobie własny plan konferencji. Następnego dnia, 23 maja, Martin MacDonald i Joe Sinkwitz przeprowadzą pierwsze w Polsce zaawansowane szkolenie z SEO i pozycjonowania prowadzone przez zagranicznych ekspertów.

- Lista prelegentów świadczy o tym że Search Marketing Day w Poznaniu będzie bardzo prestiżową imprezą - mówi Michał Makaruk twórca Forum.Optymalizacja.com. Konferencja Search Markeitng Day to nie tylko największe doroczne wydarzenie branży SEO, PPC i marketingu internetowego ale także spotkanie wszystkich osób interesujących się pozycjonowaniem stron, prowadzeniem kampanii AdWords oraz promocją stron w internecie - uzupełnia Tomasz Frontczak z MaxROY.com, organizatora konferencji.

Międzynarodowa konferencja Search Marketing Day odbędzie się 22 i 23 maja w salach Multikina na terenie Centrum Sztuki i Biznesu Stary Browar w Poznaniu. Wszystkie wykłady i prezentacje będą prowadzone w języku angielskim z tłumaczeniem symultanicznym na polski. Sylwetki wszystkich prowadzących, szczegóły organizacyjne konferencji i formularz rejestracyjny można znaleźć pod adresem http://SearchMarketingDay.com

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"