„Tak to leciało!” ma 300 tys. widzów mniej niż rok temu

Emitowany na antenie Dwójki teleturniej „Tak to leciało!” ogląda w obecnym sezonie średnio 2,1 mln widzów. W efekcie w czasie jego nadawania stacja zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że „Tak to leciało!” po pięciu pierwszych odcinkach ósmej serii cieszy się średnią oglądalnością na poziomie 2,08 mln widzów. Udział programu, emitowanego w niedziele o 19.05, wśród wszystkich widzów wynosi 14,88 proc., a w grupie komercyjnej - 14,31 proc.

Dla porównania, rok wcześniej teleturniej po pięciu wydaniach szóstej edycji oglądało 2,39 mln osób przy udziale na poziomie odpowiednio 16,66 i 17,81 proc.

W paśmie emisji programu Dwójka zajmuje trzecie miejsce wśród najpopularniejszych kanałów zarówno w grupie wszystkich widzów  jak w i w 16-49. Pierwszy jest TVN z pasmem informacyjnym („Fakty”, „Sport”, „Pogoda” i „Uwaga!”) i udziałem 22,54 proc. (dane dla 4+). Na drugim miejscu znajduje się Jedynka, gdzie w tym czasie można obejrzeć „Wieczorynkę” oraz „Wiadomości” oraz „Sport” (17,05 proc.). Czwartą lokatę zajmuje Polsat także emitujący informacje („Wydarzenia”, „Sport” i „Pogoda”) oraz program publicystyczny „Państwo w państwie” (14,45 proc.).

grafika

Dane telemetryczne wskazują, że największą popularnością „Tak to leciało!” cieszy się wśród kobiet, osób powyżej 45. roku życia, mieszkańców wsi i ludzi z wykształceniem podstawowym.

Widownia „Tak to leciało!” odcinek po odcinku

Oglądalność programu na tle konkurencji

Profil widowni „Tak to leciało!”

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online