„Tam, gdzie marzenia...” w kampanii Piccolo (wideo)

W telewizji i sklepach rozpoczęła się kampania reklamowa napoju Piccolo. Produkująca go firma Ambra przygotowała akcję wspólnie z agencjami Laboratorium Komunikacji i Kuźnia PR.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Piccolo - prowadzona pod hasłem „Tam, gdzie marzenia…” - pokazuje, że napój ten od wielu lat towarzyszy dzieciom w czasie świętowania najważniejszych chwil. Przekaz - mający też podkreślać rodzinny charakter marki Piccolo - jest skierowany przede wszystkim do matek dzieci w wieku 4-14 lat.

Akcja reklamowa - zaplanowana na cały grudzień - obejmuje telewizję (ok. 1,7 tys. emisji spotu w TVN, TVN Style, TVN 7 i rebel:tv) oraz punkty sprzedaży (dodatkowe ekspozycje i animacje ze Świętym Mikołajem). Kreację kampanii przygotowała agencja Laboratorium Komunikacji, zakupem mediów we własnym zakresie zajęła się firma Ambra, a działania public relations prowadzi agencja Kuźnia PR.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"