Nowa reklama jest bezpośrednią kontynuacją poprzedniego spotu, w którym bohaterka znajduje zostawione przez partnera buciki Bartek i jest nimi tak zachwycona, że natychmiast zachodzi w zaawansowaną ciążę (obejrzyj to).
Celem reklam jest pokazanie, że buty Bartek są nie tylko częścią garderoby i koniecznym zakupem dla dziecka, ale radosną częścią życia - zgodnie z hasłem „Bartek. Play with it!”.
Pierwsza odsłona kampanii była prowadzona w kwietniu pod hasłami „Tysiące kobiet w ciąży przez Bartka” i „Spojrzałam na Bartka, teraz jestem w ciąży” (zobacz szczegóły).
Akcja obejmuje przede wszystkim w internet (YouTube, Facebook, serwisy przezbartka.pl i bartek.com.pl), a także punkty sprzedaży.
Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała Suzan Giżyńska, która też wyreżyserowała wszystkie spoty. Nakręcił je Waldemar Szmidt, a wyprodukowała agencja Icon Group.












