System TapOn to zestaw aplikacji, które zapewniają komunikację pomiędzy biznesem a użytkownikiem. Rozwiązanie pozwala premiować klientów za wartość zakupów lub nabywanie konkretnych produktów, ale również za polecanie usług i oferty czy wizytę w punkcie partnerskim. Umożliwia też przyznawanie punktów i rabatów czy nagradzanie dodatkowymi produktami i usługami. Nowe promocje, nagrody lub produkty - wyświetlane jednocześnie na tabletach w punktach sprzedaży i komórkach klientów - można wprowadzić do systemu w kilka minut. Tablet informuje o promocyjnej ofercie, ale przede wszystkim służy do naliczania bonusów w programie. Natomiast aplikacja w komórce podpowiada klientom nowe promocje i nagrody oraz informuje o liczbie zdobytych punktów. Pozwala też, poprzez social media, dzielić się wiedzą o usługach, produktach i promocjach oraz meldować się w punktach sprzedaży. System TapOn wyróżnia możliwość prowadzenia badań opinii klientów, które zostały opracowane przez ekspertów z Uniwersytetu Warszawskiego. Poprzez aplikację internetową i mobilną firmy mogą badać nastawienie klienta do promocji czy preferencje zakupowe. Generuje to nowe możliwości rozwoju biznesu, jak i udoskonalania usług i produktów. Wraz z systemem przedsiębiorca zyskuje dedykowanego eksperta marketingowego TapOn, który na bieżąco wspiera partnerów w budowaniu i wdrażaniu działań promocyjnych. – TapOn pozwala z łatwością tworzyć programy lojalnościowe, które dotąd były zarezerwowane dla firm z rozwiniętymi działami marketingu i dużymi budżetami. – mówi Michał Filipek, twórca systemu TapOn. – Dodatkowo, przedsiębiorca dokładnie wie ile i jak inwestować w promocję. System pomaga oszacować budżet działań i efekty sprzedaży. Natomiast klienci mogą brać udział w wielu programach lojalnościowych bez obciążania portfela dodatkowymi kartami – podkreśla Michał Filipek. Konsumenci korzystają z systemu TapOn za darmo. Kartę lojalnościową można pobrać w każdym punkcie partnerskim. Aplikacja na telefony komórkowe jest obecnie dostępna w systemie Android. W przygotowaniu wersja dla użytkowników iPhone’ów i Windows Phone’ów. Rozwiązanie dla biznesu jest płatne i dostępne w abonamencie, który wynosi 269 zł netto miesięcznie. KORZYŚCI W PIGUŁCE DLA BIZNESU: - tablet Samsung GALAXY Tab 4 z 10-calowym wyświetlaczem i systemem mocowania - aplikacja na tablet – do korzystania z programu lojalnościowego w punkcie sprzedaży - aplikacja internetowa do zarządzania kontem biznesowym: > tworzenie i zarządzanie programem lojalnościowym > tworzenie i wysyłanie promocji > możliwość badania opinii klienta > pełne analizy profili i zachowań klientów generowane na bieżąco

- aplikacja mobilna do wykonywania i obróbki zdjęć produktowych - zestaw tradycyjnych kart lojalnościowych dla klientów - indywidualne konto 10 GB w chmurze danych do przechowywania zdjęć produktowych
- zabezpieczenia przed nadużyciami użytkowników - doradztwo marketingowe – dedykowany ekspert, który pomaga budować i wdrażać działania promocyjne i reklamowe. - system zgodny z wymogami GIODO. DLA KLIENTA: - konto TapOn z dostępem do historii zakupów i wyszukiwarki punktów partnerskich - dostęp do konta poprzez aplikację mobilną (odpowiednik karty lojalnościowej)
- dostęp do konta poprzez aplikację webową - możliwość powiązania konta TapOn z portalami społecznościowymi (Facebook i Foursquare) - karta lojalnościowa dla osób, które preferują tradycyjne rozwiązania.











