Celem kampanii "Trudno się oprzeć, łatwo się dzielić!" jest zwiększenie znajomości produktu i pokazanie jego codziennych zastosowań.
W ramach działań przygotowano spot reklamowy, który będzie można zobaczyć we wszystkich kluczowych kanałach komunikacji – w telewizji, digitalu i kinach – co zapewni marce silną, ogólnopolską obecność.
Kampanię uzupełniają dedykowane treści na TikToku oraz nowa, efektowna sesja zdjęciowa w świątecznej odsłonie z udziałem Świętego Mikołaja.
W naszej najnowszej kampanii przypominamy o Paluszkach Tarczyński Exclusive. To wygodna przekąska, która łączy jakość i praktyczność – można po nią sięgnąć w każdym momencie dnia i choć trudno im się oprzeć, to z Paluszkami Tarczyński Exclusive dzielenie się przychodzi z łatwością

Paluszki Tarczyński Exclusive to cienkie kabanosy o intensywnym smaku, wyróżniające się formą pojedynczego paluszka. Produkt jest dostępny w różnych wariantach smakowych: wieprzowe, drobiowe, 100% z kurczaka, 100% z szynki, indyk z wieprzowiną oraz chilli.












