Tarczyński w nowej kampanii produktowej Paluszków Exclusive

Tarczyński rusza z nową kampanią Paluszków Exclusive, podkreślając ich wyjątkową formę i funkcjonalność - paluszki w stojącym opakowaniu typu doypack. Hasło kampanii to "Trudno się oprzeć, łatwo się dzielić".

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Tarczyński w nowej kampanii produktowej Paluszków Exclusive
Tarczyński

Celem kampanii "Trudno się oprzeć, łatwo się dzielić!" jest zwiększenie znajomości produktu i pokazanie jego codziennych zastosowań.

W ramach działań przygotowano spot reklamowy, który będzie można zobaczyć we wszystkich kluczowych kanałach komunikacji – w telewizji, digitalu i kinach – co zapewni marce silną, ogólnopolską obecność.

Kampanię uzupełniają dedykowane treści na TikToku oraz nowa, efektowna sesja zdjęciowa w świątecznej odsłonie z udziałem Świętego Mikołaja.

W naszej najnowszej kampanii przypominamy o Paluszkach Tarczyński Exclusive. To wygodna przekąska, która łączy jakość i praktyczność – można po nią sięgnąć w każdym momencie dnia i choć trudno im się oprzeć, to z Paluszkami Tarczyński Exclusive dzielenie się przychodzi z łatwością

powiedział Radosław Chmurak, wiceprezes spółki Tarczyński

Paluszki Tarczyński Exclusive to cienkie kabanosy o intensywnym smaku, wyróżniające się formą pojedynczego paluszka. Produkt jest dostępny w różnych wariantach smakowych: wieprzowe, drobiowe, 100% z kurczaka, 100% z szynki, indyk z wieprzowiną oraz chilli.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia